man opeens uitgaan

Discussion in 'De lounge' started by Hope87, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn man en ik kwamen samen ook tot de conclusie: hij gaat vreemd. Nu hoop ik voor jou dat het niet zo is, maar ik vind het zo gek dat hij na zoveel tijd opeens het diehard stappen weer oppakt.

2. eierkoek

eierkoek Niet meer actief

Pff meid wat heftig :( hopen dat ie een goede verklaring heeft voor z'n gedrag. Vreemdgaan hoeft niet persé maar het lijkt er erg veel op.

Weet je al wat meer TS?

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een man die na 15 jaar ineens elk weekend gaat stappen....ok dat kan. Dat hij niet bereikbaar is vind ik een vreemd verhaal maar dat hij op een verjaardag bij een oud klasgenootje blijft slapen vind ik vreemd. Zijn reactie zegt mij eerlijk gezegd genoeg. Ik denk niet dat hij met die vriend op stap is, dan zou hij al veel eerder in die 15 jaar zijn gaan stappen. Mijn gevoel zegt dat die vriend alleen een dekmantel is. Ik zou toch met hem in gesprek gaan, ik vrees dat hij een ander heeft.

4. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,097
    682
    113
    Female
    Duitsland
    M'n vriend was ook een Die-hard stapper voordat wij ons kende ieder weekend was hij wel in Groningen om te dansen. Maar sinds we bij elkaar zijn(2009) is hij nog 2 keer met een kameraad weg geweest en was midden in de nacht weer thuis. Hij heeft er geen behoefte aan.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen.
    Want jou verhaal klinkt voor mij als dat hij vreemdgaat. :(

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik zou niet echt zo rap de conclusie trekken dat hij vreemdgaat. Het kan dat hij gewoon in de sleur zit en er eventjes tussenuit wil..
    Praat eens heel goed met hem op een rustige manier, want duidelijk is wel dat er iets scheelt.

Succes!

6. KimK

KimK Niet meer actief

TS, heb je al kunnen praten met je man?

7. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Los van waarom hij zo frequent uitgaat zou ik vooral bespreken dat nu elke zaterdagavond de zorg op jou terecht komt. Dus zonder meteen van alles te verwijten zou ik een gesprek met hem aangaan of jullie kunnen afspreken dat hij bijvoorbeeld 1a2 x per maand gaat stappen, dat jullie een keer per maand samen wat gaan doen en een keer een weekend niks? En misschien jij ook eens alleen weg? Als hij niet kan inzien waarom jij ook de hort op mag en zeker als hij niet samen weg wil zou ik me pas de reden afvragen. Ik ken je partner niet maar ik zou mijn vriend ook niet aan een lijn houden... Ik noem het maar even zo... Maar er mag wel iets van een maat op staan als je twee kinderen hebt...

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    mijn gevoel zegt ook dat ie vreemd gaat.. het slapen en zijn reactie vind k ook erg raar

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Sterkte.....

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Niet leuk :(

11. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Hoe is t nu ts?

12. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Even los van of ie wel of niet vreemd gaat, als mijn vriend het ineens nodig zou vinden om ieder weekend op stap te gaan was de relatie hier rap over. Ik vind dat niet kunnen als je een gezin hebt. Een x vind ik geen probleem, maar ieder weekend zou ie bij mij niet mee aan hoeven komen.

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Wat een rot situatie. . Heel vreemd allemaal na al die tijd.
    Ik denk ook dat hij vreemd gaat, er geen zin meer in heeft of een midlife crisis heeft.

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hoe gaat het TS?

15. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier een meelezer, ben ook benieuwd!

16. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    hoop zo dat het niet het ergste is....

17. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ben ook benieuwd..

18. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat ts?

19. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Na 15 jaar zo'n geweldige omslag, dan zouden de bellen hier toch ook wel afgaan :(.

Dat hij eens een keer uitgaat, dat zou mij geen bal kunnen schelen.
    Maar elke week en dan ineens bij totaal onbekenden (voor jou) blijven slapen én dan ook nog es onbereikbaar zijn ... Nee, dank je, da's teveel van 't goede.

Ben ik blij dat ik getrouwd ben met een huismus. 1 keer om de 2 jaar ofzo gaat ie is op café met een oude (ook getrouwde) schoolvriend en na 2 à 3 uur maximum staat ie hier altijd terug.
    Hij mag van mij rustig elke maand desnoods op café, maar is niet buiten te krijgen.

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dat klinkt echt niet goed..

Share This Page