man opeens uitgaan

Discussion in 'De lounge' started by Hope87, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    ik ben ook wel benieuwd of je al met je man gesproken hebt?

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hope87
    Hoe gaat het? Heb je kunnen praten? Je zult wel meer te doen hebben gehad dan het topic in de gaten houden. Maar we leven met je mee en hopen dat het goed gaat met je.
    Een keer mee gaan vind ik een goed idee. De volgende keer dat hij wil gaan is het gezellig, regelen we wat voor de kinderen dan ga ik gezellig mee. Kijken hoe hij reageert.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zou daar geloof ik goed zuur van zijn en achterdochtig van worden!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ik hoop dat jullie inmiddels goed hebben kunnen praten..

Succes en ik hoop ook dat het helemaal niks vervelends is

5. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt weer zoon man met z'n crisis bah.

Toen ik nog single was trok ik op 1 of andere manier altijd bezette mannen aan.
    Verhalen als ' we zitten in de sleur' en ' ik heb Wat meer vrijheid nodig '
    En dan op zoek naar wat spanning buiten de deur.

Hoop dat je al wat duidelijkheid hebt

X

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,154
    1,394
    113
    Female
    België
    Klinkt inderdaad niet best. Oké de sleur, kan best. Maa dan ga je een keertje. En na een maand of zo misschien nog een keer. Maa elke week plus blijven slapen? Nee. En niet bereikbaar terwijl de vriend dat wel is, zegt ook al wat. Mannen kennende, die zouden meteen zeggen "je vrouw stuurt". En dan zou je man automatisch op zijn gsm kijken.

Ik denk ook dat die een ander heeft. Ook omdat die meteen in de aanval vliegramp je gewoon wat vraagt.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!

7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    O jeetje... :( ik zou zonder wat te zeggen opvang regelen voor de kids, en hem terplekke verrassen met het feit dat je gezellig mee gaat... als het goed is vind hij het leuk, als het niet goed is wordt hij zenuwachtig en duikt hij de wc in met zn mobiel.... Dan weet je genoeg lijkt me...

sterkte met deze rotsituatie.... Ik herken het gelijk boos en geirriteerd reageren van mijn vriend die stiekem rookte een aantal jaar geleden, je man voelt zich betrapt....

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik vind eerlijk gezegd dat jullie wel heel snel met de conclusie vreemdgaan komen. En dan wordt daar zo op doorgegegaan dat het vonnis eigenlijk al is geveld.
    Er kunnen zo veel redenen zijn waarom de man van TO zich zo gedraagt, laat haar dat eerst maar eens zelf uitzoeken zou ik zeggen.

NB. Ik ben ook ineens veel meer weg gegaan met vrienden/vriendinnen (ook vrienden die mijn man niet kent) terwijl mijn man dat niet gewend was, en je kunt veel van mij zeggen: maar niet dat ik vreemdga. En gelukkig heeft hij dat ook nooit gedacht.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nee idd een man die al 15 jaar niet uit gaat, ineens elk weekend weg is, zelfs blijft slapen, niet bereikbaar is en waarvan je een grote mond krijgt als je er met hem over probeert te praten heeft niks te verbergen.....

10. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik heb het mijn man voor gelegd.
    Eerste wat hij zei, die gaat vreemd.
    Of hij heeft ineens voorkeur gekregen voor zijn kameraad wat niet echt waarschijnlijk is, dus ;)
    Ik ben het met mijn man eens.

Maar laten we afwachten wat ts zegt, nadat ze met haar echtgenoot heeft gesproken.

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113

Dat zeg ik toch helemaal niet? :(

Ik zeg alleen maar dat jullie met z'n allen jullie conclusie al hebben getrokken, nog voor TO een gesprek met haar man heeft gehad. Vind ik een tikje voorbarig. Mag dat niet?

12. Eens met je Vlinderbloem

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb het ook aan mijn vriend voorgelezen en die zegt ook tja die gaat gewoon vreemd.

Ik moet zeggen, dat mijn vriend zou uitgaan, prima, die voelen het hebben van een gezin toch net iets anders dan wij als vrouw. Maar als mijn vriend kort bij uit zou gaan en dan zou komen met het feit dat hij ergens andere blijft slapen heeft hij aan mij een hele slechte, dat ging er bij mij niet in...

Misschien is de optie om met hem mee te gaan wel een goeie, zeker als je met praten niet verder komt.

Ondanks dat vind ik het wel lastig om een conclusie te trekken over een relatie en personen die je niet kent...

14. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Oei ik krijg er ook wel een beetje een naar gevoel bij hoor, zou het zelf echt helemaaaal niet leuk vinden! Zonder hem ergens van te beschuldigen zou ik iig rustig tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo vaak uit gaat, denk dat dat je goed recht is! 1x in de maand ofzo lijkt mij voldoende. Jeetje, iedere week.. dat had ik zelfs niet leuk gevonden toen we nog geen kinderen hadden. En dat hij dan ergens anders blijft slapen vind ik ook apart. Mijn vriend blijft alleen ergens anders slapen als hij naar een vriend is die ver weg woont. Anders heeft hij echt geen reden om niet thuis te komen. Hoe laat komt hij de volgende dag dan weer terug?

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hmmm om nu maar meteen te gaan lopen roepen dat hij een ander heeft is ook weer zoiets...... Maar normaal gedrag is het inderdaad niet, hij heeft iets te verbergen...

Misschien heeft hij een burn-out en loopt hij ervoor weg...
    Midlife crisis...
    Gaat hij stiekem gokken... Of gebruikt hij drugs?

16. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Mijn vriend zei; hij kan ook iets met zijn vriend hebben. Een beetje vrijheid hoort erbij, maar de verantwoordelijkheid voor zijn gezin staat voorop.

Ik denk zelf ook dat hij een ander heeft. Vind het allemaal te vaag. En boos worden doe je als je iets te verbergen hebt.
    Hoop dat ik het mis heb.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Had TS al gereageerd?

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

Apr 20, 2014
    1,832
    16
    38

Nope... Daar was ik ook benieuwd naar.
    Zo drop je wat op een forum en vervolgens zeg je niks meer.

19. misa

misa Niet meer actief

Misschien heeft ze momenteel even iets anders aan haar hoofd. Dat kan natuurlijk goed..

20. Miracles

Miracles Fanatiek lid

Apr 20, 2014
    1,832
    16
    38
    Oh dat geloof ik absoluut

Share This Page