Pffff, ik heb een man met een zwak gestel geloof ik... Ik heb enige tijd geleden (maand of wat...) ook een onderwerp gestart waarin ik zei dat mijn man was opgenomen in het ZH en toen bleek hij een longontsteking te hebben. Nu is hij wéér opgenomen...daarnet. Geen idee wat hij dus heeft. Is erg ziek, al 4 dagen hoge koorts (40+), heel erge pijn in zn buik/maag en omgeving, houdt niks binnen, vrijwel uitgedroogd en benauwd. Pfff, al veel onderzoeken gehad vandaag sinds half 1. Het kan zijn alvleesklier zijn, zijn galblaas, nierstenen (maar dat klopt weer niet met de koorts) of ontstoken appendix. Vind het zo zielig voor hem, hij was echt verdrietig dat hij niet naar huis toe mocht . Hij was een beetje 'boos' dat ik hem naar de HAP had meegenomen. Volgens mij is hij gewoon bang ... Zo, ik moest dit even van mij afschrijven hoor...
Hey meis wa vervelend zeg dat je man weer opgenomen is Hoop dat het meevalt allemaal en dat hij zich snel weer beter voelt! En jij ook sterkte natuurlijk! Nooit leuk als er wat is met je mannetje of de kids!
Sterkte en beterschap. Goed dat je hem hebt meegenomen naar de HAP, nu kunnen ze kijken wat hij heeft. En logisch dat hij het niet leuk vindt, wie houdt er nou wel van het ziekenhuis.
Bedankt iedereen!! Geen idee. Ze weten nog steeds niet wat het nou precies is. Morgen komt de maag, darm en lever chirurg hem onderzoeken en krijgt hij die buik echo en buikfoto en dan hopen ze echt vast te kunnen stellen wat hij nou mankeert. Heb dus ook echt geen idee hoe lang het nu nog gaat duren. Ik hoop gewoon maar dat ze snel weten wat het is zodat ze wat kunnen gaan doen!
Oh das wel balen zeg.! Jullie zitten dus goed in spanning das minder en ook niet echt bevorderent (is dat een woord?) voor manlief..Hopen dat er morgen dan bepaald kan worden van hoe en wat!!
Sterkte hopelijk gaat het snel weer wat beter met je man. Goed van je dat je je man mee naar de HAP hebt gesleurd.
Beterschap. Lijkt me moeilijk als het allemaal zo vaag is... Hopelijk morgen meer nieuws en hopen dat het allemaal meevalt!