meis wat verschikkelijk zeg, wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je mannetje weer goed opknapt.
Oh meis, wat verschrikkelijk! Ik zit hier met kippenvel... Ik ga zo ontzettend keihard duimen op een goede afloop! Hele dikke digitale knuffel.
Wat heel erg voor jullie. En ja wat moet je nou tegen je man zeggen voordat hij in slaap gaat. Wat moet dat een verschrikkelijk moment zijn geweest. Hoop dat de operatie goed is gegaan. Ik denk aan jullie.
jeetje meid, ik had gehoopt op beter nieuws vandaag.. Heel heel veel sterkte meid.. Hopelijk knapt hij snel op.. Ook ik steek een kaarsje aan..
Ik zie dit topic nu pas! Jeetje meis wat een nachtmerrie voor jullie allemaal. Maar goed dat je je man naar de hap heb gesleept. Ik duim voor jullie. Heel veel sterkte.
Pff ben er echt stil van... Leef met jullie mee!! Fijn dat er zoveel mensen rondom jullie klaarstaan! Heel veel sterkte...
Meis ik woon in omg. utrecht dus als je oppas voor je kindjes zoekt dan stel ik me beschikbaar.. Hopelijk komt je mannetje goed uit de operatie.. een hele dikke knuffel! en sterkte!
Tjonge, wat een verhaal! Wat vreselijk voor jullie! Ik wens je heel veel sterkte in deze angstige tijd!!
Wil jullie heel heel veel sterkte wensen, wat een verschrikkelijke tijd moet dit zijn Ik hoop dat alles goed mag komen met je man!!
Oh, wat lijkt het me verschrikkelijk dit mee te moeten maken. Wat een hel waar jullie momenteel midden in zitten. Ik hoop met iedereen mee voor een goede afloop, dat je man nog heel veel jaren met z'n gezin mag doorbrengen. Sterkte met alles!
Wat heftig allemaal... Geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik ga heel hard duimen voor een goede afloop!
Ik wilde net zo'n soort bericht plaatsen. Ik ga keihard duimen dat het allemaal goed mag gaan komen. Je zult wel gesloopt zijn.
Jemig meis, wat schrik ik me kapot zeg...Wat een hel moet jij nu inzitten... Ik wil je alle kracht en moed toewensen.. Hopelijk heeft hij de operatie goed doorstaan en kan hij nu gaan herstellen.. Ik duim dat hij weer snel gezond bij jou en je meisjes is.. Veel sterkte, ik brand een kaarsje voor je