Lieve Senais, ik schrik van je berichtjes die ik nu pas lees. Ik bid voor jullie en heb een kaarsje opgestoken. Als ik iets voor je kan betekenen, laat het me dan weten! Al is het iets kleins, maakt niet uit! Wat ik ook kan doen, graag! Dikke knuffel voor jou en je meiden! Josien
Jeetje zeg, wat een heftig verhaal. Wat zullen jullie door een hel gaan op dit moment! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik zal ook een kaarsje branden voor je man. Hij moet hier gewoon goed uitkomen! Dikke knuffel
Jeetje, wat heftig ... wat erg... Wat een nachtmerrie... Ik wens jullie heel veel sterkte toe... Ik hoop dat hij hier doorheen komt! View attachment 177911
Lieve Senais, ik had al een berichtje geplaats, maar ik moet steeds maar aan jullie denken.. Ik vind het zo verschrikkelijk wat jullie nu door moeten maken.. Voor mij geldt hetzelfde, als ik ook maar iets voor jullie kan betekenen, dan doe ik dat met alle liefde. Dikke kus voor jullie
Ik heb gisteravond wakker gelegen en dus aan jullie liggen denken... Wat lijkt het me oneindig moeilijk om dit mee te moeten maken. Ik hoop met mijn hele hart dat hij de nacht 'goed' is doorgekomen en dat het vanaf nu alleen nog maar beter zal gaan!
En ook ik ben er mee bezig, jee wat moet het een hel zijn voor jullie, mijn kaarsje brand ook.. Heel heel veel sterkte!
Jeetje wat erg! Heel veel sterkte en ik hoop echt zo hard dat je man er bovenop komt gauw! Ik denk aan jullie!!!!!
Lieve Senais, Ik loop de hele ochtend al aan je te denken. Hoe is je man de nacht door gekomen? Trek jij het zelf ook nog een beetje? Scroom niet om hulp te vragen he.
Ik kom ook regelmatig eens kijken. Ik denk aan jullie! En ik hoop hier snel heel goed nieuws te lezen! xoxox
Hier nog iemand die continue met jullie in haar hoofd zit..... Hoop zo dat het de goede kant opgaat en dat we snel van je zullen horen (al begrijpt iedereen dat je hoofd daar ms. helemaal niet naar staat hoor). We leven allemaal ontzettend met jullie mee!
hey meis, je kent me niet maar heel veel sterkte... ik brand een kaarsje voor jou en je man! leef met je mee!