Man opgenomen...

Discussion in 'De lounge' started by Senais, Aug 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

Jan 20, 2008
    3,375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey, hoe gaat t nu? ik denk aan jullie hoor!
    liefs!

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

wat vreselijk zeg, veel sterkte toegewenst!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik moet ook de hele tijd aan jullie denken:(

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Sterkte voor jou en je gezin! Hoop zo dat het nu een beetje beter gaat!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte voor jou en je kindjes en ik leef met je mee..

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier nog iemand die aan jullie denkt...
    Ik hoop zo dat we snel goed nieuws van je horen!

7. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ook hier wordt aan jullie gedacht. Hopelijk is je man de nacht goed doorgekomen.

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ook hier denken we aan je! Ik hoop dat het beter gaat met je man! Ik hoop snel goed nieuws te lezen. Liefs!

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    Pfffff ik blijf ook maar steeds bezig met jullie, leef zo met jullie allemaal mee en hoop zo dat alles gewoon goed komt!!!

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik hoop ook zo dat je man de nacht goed door is gekomen. Denk bijna de hele dag aan jullie. Hoop zo dat je hier goed nieuws kunt melden.

11. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    wat verschrikkelijk! ook heel veel sterkte van ons!!

12. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Nog geen bericht van ts.....

Ik blijf duimen!

13. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik blijf ook duimen, check elk uur dit topic of ts al iets heeft geschreven. Ik hoop zo dat alles naar omstandigheden goed gaat..... Ik vind het zo erg voor ts en haar familie.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhh wat vrezelijk! Ik denk aan jullie en ik hoop dat ze je man kunnen helpen en hij snel weer naar huis kan!

Heel veel sterkte de komende tijd.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Lieve lieve meiden!

Met dikke tranen lees ik al jullie berichtjes! Wat ontzettend lief! Al die hulp die aangeboden wordt, pffff. Jullie kunnen je niet voorstellen wat dat met mij doet. Dat geeft mij zoveel steun!

Nu even een update. Hij is "goed" uit de operatie gekomen. Hij heeft nu een steunhart voor de linker hartkamer. De artsen hebben ons daarna voor het eerst verteld dat hij niet kritiek is en dat we best thuis konden gaan slapen. Daar waren wij al zo blij mee! Maar er werd ons wel gelijk op het hart gedrukt dat dit betekent dat hij nu MET alle ondersteuning stabiel is en dat hij nog steeds zeer ernstig ziek en zwak is. De avond verliep redelijk.Om 23 uur werd ik thuis gebeld door zijn broertje (hij verbleef bij hem) dat ze hem toch weer naar de OK brachten omdat er stolsels rond zijn hart zaten. En dat zijn rechter hartkamer het zwaar had en als dat zo bleef, dat hij dan ook rechts een steunhart zou krijgen. Ze hebben de wond weer schoongemaakt, stolsels verwijderd en dat is goed gegaan. De operatie voor de rechter kamer is nog niet aan de orde gelukkig. Hij lijkt dus nu redelijk stabiel. En dat houden ze dus nu zo zodat zijn lichaam weer een beetje kan gaan aansterken.

Hij blijft voorlopig nog in slaap. We hebben vandaag wel zijn kamer "versierd" met wat foto's van de meiden en ons gezin. En hij heeft al heel wat kaartjes ontvangen dus deze hangen ook wel. Hij zal ook zeker de komende weken nog op deze IC blijven. Voor ons een heel gereis gezien we uit Delft komen. Maar ik weet dat hij hier in de beste handen is dus we hebben het er uiteraard voor over!!

Voor zover de update. Zolang hij niet verslechterd zal hij de komende tijd even in deze situatie blijven en dan gaan ze later kijken of er kans is op herstel of dat hij op de wachtlijst moet voor een harttransplantatie. En tot die tijd blijft het spannend hoe zijn andere organen het blijven doen.

We zijn er dus niet. Maar door het woordje "stabiel" durven wij weer iets meer hoop te hebben...

Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden, alle aangeboden hulp, alle kaarsjes etc! Echt hartverwarmend...

17. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben blij te lezen dat hij er nog is, en dat hij zelfs 'stabiel' genoemd wordt!

En ik blijf voor hem duimen!!!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    jeetje ik heb het zo met jullie te doen. Ik weet weinig te zeggen maar ik wil alleen effe melden dat ik een kaarsje opsteek en aan jullie denk. Heel veel sterkte de komende tijd!

19. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Poeh heftig!
    Wel fijn dat ze hem nu 'stabiel' durven te noemen!!!!

Meid, ik blijf een kaarsje voor jullie branden! Ik hoop op een goede afloop!!!!

Denk beetje om jezelf ook he? Ren jezelf niet voorbij meis!

20. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

Apr 11, 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit hier met een lading kippenvel op mijn hele lijf.

Fijn dat hij er nog is en inderdaad zelfs stabiel genoemd wordt. Maar jeee wat moet dit een impact hebben op jullie gezin.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Share This Page