Stabiel is iets om je aan op te trekken, hoop dat ie stabiel blijft...lees elke update voor aan m'n vriend, sterkte van ons beiden dan ook!!!
Wat fijn om van je te horen. Jullie zijn bijna niet uit mijn gedachte geweest vandaag.... Fijn dat de artsen het woord stabiel durven te gebruiken. Klamp je daar op dit moment maar aan vast. Ik blijf aan jullie denken en duimen! Ik ga je ook nog even een pb sturen.
Fijn dat de operatie goed is verlopen en wat fijn dat jullie weer thuis mochten slapen, dat geeft hoop! Kaarsje brand weer..
Wat fijn om weer wat 'positiefs' te lezen. Heb veel aan jullie gedacht en ben blij dat er een update op staat. Het blijft eng, maar ik denk ook dat jullie het nu stap voor stap moeten gaan bekijken. Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap met het herstel. Wat zal hij blij zijn om straks jou en de kinderen weer te zien Veel liefs!!!
Fijn dat hij nu stabiel is, en wat een klap zo zeg.. heb ook veel aan jullie gedacht. Veel sterkte nogmaals voor jullie en je gezinnetje en veel kracht voor je man toegewenst om deze klap te boven te komen.
Fijn dat de operatie goed is verlopen... Blijf vechten meis en positief blijven. Dan komt je man er echt wel....... Heel veel sterkte !!!!! Toch nog even een kaarsje...
Goed te horen dat je man stabiel is meid, das al een hele geruststelling! Kaarsje gaat hier sewwes weer aan en laat ons hopen dat hij snel van "stabiel" naar "uitstekend" mag! xoxox
Ik vind het onzettend vervelend voor jullie, jou en je meiden, familie. het is verschrikkelijk om zo in onzekerheid te zitten. Ik wil je veel kracht toe wensen in deze zware dagen. Je bent ontzettend sterk heb ik gelezen. Lief dat je zijn kamer hebt versierd, dat zal hem zeker heel veel goed doen. Dikke knuffel!
Elk lichtpuntje is er 1... Hopelijk komen er snel meer!!! Ook ik had vandaag weer regelmatig aan jullie gedacht.. Hoe is het met jullie meiden??
Wat fijn om te horen dat je man stabiel is, wat zo'n klein woordje al niet kan betekenen! Ik heb veel aan jullie gedacht! Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe, en hopelijk is hij snel weer lekker thuis bij zijn gezinnetje!
Ik heb jullie veel in gedachten gehad vandaag. Wat fijn dat de operatie goed is verlopen en dat hij voor nu stabiel is. Ik blijf duimen dat het goed mag blijven gaan. Heel veel kracht voor allebei.
Wat fijn dat je ons op de hoogte houdt en gelukkig met goed nieuws! Ik hoop dat hij snel zal herstellen en jullie geen tegenslagen meer hebben. Wat zal het fijn voor hem zijn als hij straks in een mooi versierde kamer wakker wordt
Fijn dat je ons op de hoogte houdt Senais. Goed om te horen dat de operatie goed is verlopen en dat hij nu stabiel is. Dat geeft inderdaad hoop en dat heb je nodig nu. Veel sterkte, ook voor je kinderen en verdere familie.
Fijn dat het voor nu goed gaat. Hoop doet leven. Nog altijd veel sterkte en het kaarsje blijft branden..