He meis, ik heb net je verhaal voor het eerst gelezen, wat een nachtmerrie zitten jullie in. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop zo dat alles weer goed komt! Ik vind je een hele sterke vrouw zoals je hier overkomt... P.S. mijn kaartje is ook onderweg.
Lieve Senais, Wat fijn dat je hier voor je gevoel je verhaal een beetje kwijt kan. Ik blijf je updates volgen en blijf hopen dat alles goed komt met je man. Van je verhaal dat je thuis ineens de klap kreeg zat ik werkelijk met tranen in mijn ogen. Ik vind je zo sterk! Hou vol en ik hoop dat je de kracht kan blijven vinden alle ballen hoog te blijven houden. Ik blijf duimen voor jullie, Liefs Michelle
heeel veel sterkte nogmaals, ik vind het onwijs knap hoe jij je staande houdt! Ik blijf duimen en hopen dat je man er boven op komt. dikke knuffel voor jou en je kindjes, en iedereen die jou helpt en steunt.
ik heb net het hele topic gelezen. jeetje meid wat moet jij doorstaan zeg!! dat verwacht je ook niet als je met koorts naar de hap gaat. ik wil je heel veel sterkte wensen. ik steek nog een kaarsje voor jullie aan. en hoop dat je man rustig het weekend doorkomt. en dat jullie meiden, het fijn vinden om papa even te kunnen zien. ook vind ik jou een toppertje. wat ben jij sterk meid!! ik blijf de updates volgen.
Hier ook een meelezer en lever van jouw heftige verhaal! Wil je heel veel sterkte toewensen!! Respect voor hoe je hier mee omgaat!
Jeetje meis, ik lees nu pas dit topic en heb het helemaal doorgelezen. Wat een nachtmerrie zeg waar jullie in zitten. Met tranen in mijn ogen schrijf ik je dit stukje. Wat kom je sterk over, heel knap en meis, laat die tranen gewoon lekker lopen ! ik hou je topic in de gaten en zal met iedereen hier om me heen verschrikkelijk voor jullie gaan duimen. Heel veel sterkte. Dikke kus !
Heel veel kracht en sterkte gewenst! Bij en rustig weekend stel je je doorgaans toch wat anders voor, man wat krijgen jullie het voor je kiezen! Hopelijk blijft alles rustig of zelfs een beetje beter! Gebundelde positieve gedachten doen hopelijk ook wat!
Hee lieve meiden! Wat zal hij morgen een kaarten ontvangen!! Wow! Het is inderdaad een relatief rustig weekend. Ik ga elke dag bij hem langs en ben vandaag voor het eerst met de meiden geweest. Dat ging eigenlijk wel goed. Zag alleen dat ze zijn slaapmedicatie (Miozadol oid) van 8 naar 15 ml/uur hadden opgeschroefd. Dat was dus omdat hij gisteren wat onrustig werd. En daarnet kwam ik nog even nadat ik met de meisjes was geweest en ik raakte hem aan en hij trok dus zijn arm weg. Ik schrok daar best wel van. Hi begon ook met zijn hoofd te draaien en probeerde zelf te gaan ademen. Dat was eigenlijk best een naar gezicht en "gelukkig" was het niet terwijl de meiden erbij waren. Hebben we hem misschien getriggerd met de meiden?? Hij heeft daarna dus een cocktailtje gehad met slaapmiddelen want dit was niet prettig voor hem. We mochten op dat moment ook niks zeggen waar hij antwoord op zou kunnen willen geven. Ook niks over zijn situatie zeggen...best lastig. Nu staat de medicatie dus op 17 ml/uur. Hij gaat dus wennen aan de slaapmedicatie. Verder zijn ze niet zo tevreden over zijn vooruitgang. Ze gaan morgen beslissen hoe en welke medicatie ze gaan aanpassen/verhogen/verlagen om hem in een betere situatie te brengen in de hoop dat zijn eigen lichaam het weer wat gaat overnemen van de ondersteuning. Ik ga morgen ook een gesprek met de arts aanvragen (dan krijg je een half uur tijd van hem zeg maar en dan vertelt hij over waar ze nu staan en wat de planning is). Dus het blijft nog wat onzeker. Heb in ieder geval deze week nog afgemeld op mijn werk. Met mij gaat het redelijk. Overdag gaat het "prima". Mijn dieptepunt is de avond. Ik val gewoon niet voor 2 uur in slaap en ben daardoor de hele dag een beetje verrot. 's Avonds komen de frustraties, angsten en tranen... Hoop dat dat snel een beetje minder wordt of verplaatst wordt naar een ander deel van de dag hehe. Tot zover mijn update weer. Ga nu lekker mijn meisjes naar bed brengen...
Och meis, wat heftig.. wat knap dat de dames het ok vonden! tis natuurlijk heeel raar om papa zo te zien.. hopelijk gaat hij straks met sprongen vooruit! Van mij gaat er morgen een kaartje op de bus! Sterkte meis en dikke knuffel!
Het kaarsje hier brandt ook nog steeds! Ik hoop zo dat ie toch snel verbetering laat zien! Goed ook dat je een gesprek met de arts hebt aangevraagd. Mocht je bang zijn wat vergeten te vragen zet je vragen anders nu alvast op papier. Wat goed dat je meiden ook geweest zijn! Wel fijn dat ze er niet bij waren toen je zelf zo schrok dat je man bewoog. Ik hoop dat hij snel went aan de slaapmedicatie die hij krijgt! Dikke knuffel! Josien
Dankjewel weer! Het is juist het probleem dat hij er aan went. Daarom heeft hij een steeds hogere dosis nodig. Ze proberen heel langzaam de hoeveelheid stikstof af te bouwen die hij krijgt via de beademing. Want ze kunnen hem pas laten bijkomen als die stikstof niet meer gegeven wordt. En dat willen ze wel graag doen omdat hij nu dus went aan de slaapmiddelen en dat is niet goed... Ze hebben nu in een paar dagen afgebouwd van 40 ... stikstof naar 30 ... stikstof (weet niet wat de aanduiding is die bij stikstof hoort, vandaar de puntjes). En hij reageert daar wel enigszins positief op maar dat moet sneller gaan volgens de artsen. Dat gaan ze dus morgen bespreken. Liefs Senais
Nogmaals ontzettend veel sterkte. Wat een ongelooflijke spannende tijd... heftig hoor. Houd moed meis!
Ik las dit topic nu pas... wat een verschrikkelijke situatie meid, ongelofelijk. Ik ga heel hard duimen dat je man er weer bovenop komt en hij zijn meiden weer kan zien.
Meid, wat moeilijk weer zeg.. Weet niet goed wat te zeggen, alleen dat ik aan jullie denk en hoop dat je man en papa van jullie meisjes nu weer een beetje de goede kant op gaat! Dikke knuffel.
He getsie! Succes morgen met het gesprek!!! Ik duim heel hard voor jullie! Morgen gaat mijn kaartje op de post! Hele dikke knuffel en liefs!!
Pfff, houdt je updates ook bij maar wat heftig zeg! Ik blijf hopen dat het snel beter gaat met je man. Heel logisch dat het er 's avonds allemaal uitkomt bij je. Kun je wel wat in je omgeving op mensen steunen? Enorm veel respect voor je hoe je ermee omgaat!