Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo,

ik lees al vanaf je eerste berichtje mee(op telefoon en reageert niet fijn) maar wil je vanaf hier ook heel veel sterkte en kracht wensen, ook namens mijn man die regelmatig vraagt hoe het is met jouw man.
    Ik begrijp dat er in ieder geval een klein beetje vooruitgang is opgemerkt; erg fijn om te lezen!

Liefs

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Lieve meiden!

Superbedankt weer voor alle kaartjes...hij heeft er echt al veel hangen. Vandaag fototoestel vergeten dus morgen hoop ik er wel aan te denken.

Ben net gebeld dat ze hem waarschijnlijk morgen gaan proberen wakker te maken. Kijken of hij dat dan aankan. Hij blijft wel aan de beademing dus daarom weten ze niet zeker of ze het gaan doorzetten omdat dat dan heel vervelend voor hem is. Hij zal ook nog niet kunnen reageren als hij wakker is. Ben wel heel benieuwd!

En zijn baas heeft vandaag gebeld. Hij werkt voor een grote winkelketen als bedrijfsleider. En ze gaan al mijn reiskosten vergoeden! Zo ontzettend aardig! Ik probeerde nu al zoveel mogelijk ook met mensen mee te rijden die maar af en toe gaan omdat het toch best wat kost, elke dag Delft-Utrecht en Utrecht-Delft.

Dus dat is een opluchting. Nu wordt het spannend hoe hij morgen zal reageren. Ze zagen vandaag dat er veel vocht achter zijn longen zit en ook in zijn longen. Ook daarom moet hij uit slaap komen en ook weer zelf gaan ademhalen zodat hij ook weer kan gaan hoesten. En hij krijgt nu heel veel medicatie om zoveel mogelijk vocht af te drijven...hij weeg nu 88 kilo! Normaal ongeveer 60 (Ja, het is een iel ventje). Dat betekent dus dat er 28 kilo aan vocht aan zit...en dat is niet meer de bedoeling.

Nou ja, sorry voor mijn warrige verhaal maar vind het nu wel weer heel spannend! Jullie horen weer van mij!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    kan me voorstellen dat het spannend is, ergens ook wel heel fijn als het lukt om hem wakker te krijgen zonder dat hij te veel last heeft van de tube.
    En maar hopen dan dat het vocht snel weg gaat...

Fijn van de werkgever van je man dat hij de reiskosten wilt vergoeden, verzacht toch wel een beetje.

(zo warrig was het niet hoor trouwens)

Ik hoop dat je vanavond een beetje kunt slapen!!!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh wat spannend!!!!! Morgen al! Het is jammer en voor hem wel frustrerend misschien dat hij niet kan reageren, maar het is wel fijn dat jij hem wat dingen kan vertellen, zal hem goed doen denk ik/hoop ik.

Mooie foto trouwens! Zo moet hij inderdaad weer worden!

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ja het zal inderdaad wel moeilijk voor hem zijn, maar ze kunnen hem niet veel langer in deze toestand laten zonder dat de kans op complicaties veel groter wordt. Dus ze gaan het toch proberen...waarschijnlijk! Niks is zeker natuurlijk.

En ze zeiden er wel al bij dat hij achteraf ook weinig zal herinneren van deze tijd, ook al is hij wakker. Hij zit nog wel behoorlijk aan de morfine etc. En het duurt even voor hij er weer helemaal bij is. Ze zeggen dat ze meestal van de eerste 1,5 week tot 2 weken na het "wakker" worden niet veel herinneren. Maar goed, hij merkt wel dat we er zijn en we kunnen hem geruststellen. Ik heb vandaag ook muziek en een cd-speler voor hem meegebracht dus dan kan ie lekker naar zijn muziek luisteren... Al is dat wel voornamelijk System of a Down, Korn etc ;) Maar dat maakte niks uit volgens de verplegers.

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Wat spannend allemaal, ik hoop dat je een beetje kunt slapen en dat je hem morgen wat gerust kunt stellen! Heeeeeel veeeeeel succes morgen en ik zal zeker aan jullie denken!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik heb nog niet veel gereageerd maar leef wel ontzettend met jou, je man en kindjes mee.
    Vind je zo moedig, zeker met twee kleine meisjes die waarschijnlijk niets snappen van de situatie.
    Een erg spannende dag morgen dus! hopelijk lost het lichaam van je man veel vocht weer op en kan hij jullie aanwezigheid goed mee maken. dat zal hem toch enigzins gerust stellen wat je zelf al zegt. Onwijs veel succes gewenst, hou je goed en denk ook om jezelf he! juist nu komt het allemaal op jou aan dus zorg goed voor je lichaam en probeer evengoed je rust te pakken.
    sterkte en duim iedere dag voor jullie!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het moet er natuurlijk een keer van komen en dat is maar goed ook, want het moet ook! Gelukkig kan jij hem geruststellen, ik denk dat dat ook wel erg nodig zal zijn. Het lijkt me voor hem best beangstigend. Ik heb een keer een epileptische aanval gehad en kon alles om me heen horen, maar kon zelf niet praten. Kan me voorstellen dat het voor hem ook een beetje zo zal voelen.

9. Maia

Maia Niet meer actief

heel veel succes dan vandaag!!

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik wil je vanuit hier heel veel sterkte wensen. Hoop voor jullie allemaal dat hij weer een beetje gaat opknappen.. Sterkte voor iedereen!!.

11. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Goed om steeds van je te horen! Wat een spannende tijd komt eraan! Heel veel sterkte ook weer voor vandaag. Wat fijn dat zijn werkgever de reiskosten gaat betalen!
    En als er iets is wat ik kan doen, moet je het zeggen hoor! En zo zijn er nog veel meer, dus als er iets is, gewoon hier een oproepje plaatsen!

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En zo is het!

Heel veel succes vandaag!!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat ontzettend fijn van het bedrijf van je man dat ze alle reiskosten vergoeden en dat voor een groot bedrijf.

Heel veel sterkte voor jullie.

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Heel veel succes vandaag!

En wat leuk dat zijn werkgever je kosten zal vergoeden!

Knuf
    xox

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spannend! Hopelijk gaat alles goed, we duimen voor jullie. Zal wel fijn zijn als je je man weer wakker ziet, ook al kan hij misschien niet veel reageren.

Fijn dat je zijn lievelingsmuziek mag opzetten. Geeft voor hem ook een heel ander gevoel dan zo in stilte te moeten liggen.

Succes!!

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik lees nog niet zo lang mee. maar wat heftig dit! ooo.. ik heb er geen woorden voor.
    ik wil jullie veel sterkte wensen. en hoop dat het allemaal goed gaat vandaag!
    verder hoop ik dat hij er 100% boven op komt.

heel veel sterkte voor jullie allemaal

17. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Nog niet eerder gereageerd, maar wel meegelezen en meegeleefd.. Elke dag als ik op zp inlog, hoop ik dat er weer een beetje goed nieuws is. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken! Ik vind echt dat je het super doet! En je 's avonds laten gaan vind ik niet meer dan logisch hoor!
    Fijn om te lezen dat er wel verbetering in zit. Ook fijn dat de baas van je man de reiskosten wil vergoeden, toch een zorg minder. Maar wat blijft het spannend!

Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor jou en je kindjes, maar ook zeker voor je man! Ik hoop vanavond weer op goed nieuws!! Dikke knuffel en liefs!

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Spannend meis, ik ben zo benieuwd hoe het gaat! Hopelijk gebeurd er een klein wondertje en gaat alles bovenverwachting goed :)... Heel lief van de baas van je man iets om je geen zorgen om te maken! Succes vandaag en we horen het wel weer...

*shame on me... ik heb het kaartje al 3 dagen klaarliggen en gister eindelijk postzegels gekocht! Vanmiddag gaat hij op de bus dus morgen hebben jullie hem ;)

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Spannend vandaag, meid, heel veel sterkte! En wat fijn dat je reiskosten vergoed gaan worden! :D

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Super fijn dat het bedrijf van je man zo reageer!!
    Wat is hij ziek zeg ook als je hoort hoeveel vocht hij vast houd, wel fijn dat ze morgen hem wakker willen gaan maken. Al kan hij nog niet praten, kan je wel weer contact met hem maken.

Deel Deze Pagina