ik ben niet zo heel actief hier op het forum, maar wil jullie toch heel veel sterkte wensen in deze heftige tijd!!
Jeetje, je bent zo sterk en dapper! Echt respect voor je! Spannende dag dus vandaag.. Ik denk aan jullie, sterkte!
ben zo benieuwd hoe t gaat vandaag... moet er steeds aan denken. ik hoop dat t allemaal goed gaat, en hij snel weer kan genieten van zijn 3 meiden. ik zie t al voor me, korn en system of a down in t ziekenhuis... alles voor zijn herstel!!!!
Hee meid, Ben heel benieuwd hoed het vandaag gegaan is. Wat ik nog wilde zeggen, ik woon niet ver van het UMC vandaan, mocht het nou een keer zo zijn dat je meisjes niet thuis slapen, kan ik altijd een bedje voor je maken hier bij mij thuis, dan hoef je niet zo ver met de auto weer naar huis. Snap dat je eigen huisje natuurlijk het prettigst is, maar wilde het iig even laten weten. xxxx
Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. En of ze je man nog gewekt hebben vandaag, en natuurlijk hoe dat dan gaat. Ik hoop het beste voor jullie allemaal.... Hoe zijn de kindjes eronder? Begrijpen ze het allemaal? En ik vind het echt heel erg lief, en zeer bijzonder dat de werkgever van je man zo'n geste doet!! Dat hoor je niet vaak!
Jeetje, wat een attente werkgever heeft jouw man. Dat zul je inderdaad niet vaak horen. Ook fijn voor jou gevoel dat je weet dat ze ook daar je mee helpen. Ben zeer benieuwd hoe het vandaag gegaan is. Balen dat hij zo aangekomen is door het vocht, maar ik denk dat dat nog wel het minst erge is.
Ja pff in wat voor angstige tijden moet senais zitten, ik kijk continue of er al nieuws is....en dan hopen voor goed nieuws!
Hoi meiden, Hij mocht vandaag toch niet wakker worden. Hij is wel van de stikstof en de morfine af en hij is af en toe dichtbij de oppervlakte maar hij blijft nog even slaapmedicatie krijgen. Misschien morgen... Toch is het fijn te zien dat er al dingen afgebouwd worden. Zoals de stikstof en de morfine. Het vocht achter zijn longen is nog niet weg. Vandaag gingen ze zijn maaginhoud checken (gaat via de slang van de sondevoeding heel erg makkelijk). Dit was te donker dus hij heeft waarschijnlijk een maagwand infectie. Dat komt door de medicijnen. Hij krijgt daar nu een middeltje tegen. Ik heb vandaag foto's gemaakt. Moet ze alleen nog even op mijn computer zetten en dan zal ik er hier 1 plaatsen van alle kaarten die hij al heeft gehad! Echt heel erg lief...ik zag zelfs dat iemand waarvan ik dacht dat diegene niet meer meeschreef, toch nog wel bij ons op het forum is...alleen onder een andere naam. Zo ontdek je nog eens wat he Iedereen weer enorm bedankt!
Wat vervelend dat er steeds weer dingetjes bij komen. Hopelijk gaat dat straks ook allemaal weer goed. Sterkte.
pff meis wat moet datr moeilijk voor je zijn.. wel fijn dat er nu wat afgebouwd word maar wat balen dat er weer wat bij gekomen is.. hopelijk knapt hij gauw op en kan hij weer zelfstandig dingen over gaan nemen.
Goed dat een aantal dingen nu afgebouwd zijn. Wel heel jammer dat hij vandaag nog niet wakker mocht worden. Maar goed... des te meer kans dat het morgen allemaal gaat lukken, niet? Ik hoop morgen op super nieuws! Wat leuk trouwens dat zijn kamer al zo behangen is met kaarten! Dat ziet er meteen goed uit als hij (hopelijk morgen!) zijn ogen open doet! Liefs, Josien
Jammer dat hij vandaag nog niet wakker mocht worden maar hopelijk nu idd morgen! Wel balen dat er weer iets anders is bij gekomen hopelijk hebben ze dat ook gauw onder controle. Geweldig dat hij zoveel kaarten heeft ontvangen! Ben benieuwd naar de foto
Jeetje, ik lees nu pas dit topic en heb alle berichten van je teruggelezen en echt...ik heb zitten janken... Wat verschrikkelijk zeg, dat een gezonde man, met een naar het lijkt, een griepje, zo ineens zo vreselijk ziek is!!! Vind je het nog steeds leuk om kaartjes te ontvangen!? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en ik heb respect voor je, hoe je met de situatie omgaat! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht!! Liefs Loesie
Dankjewel hier (wordt een beetje afgezaagd, dat woordje "dankjewel"...maar ik meen het nog elke keer!). Bij deze de foto's. We konden niet meer op het prikbord hangen dus zijn we ook op het raam begonnen!
Heehee! Wat een lieve reactie weer! We hebben nu gelukkig al een heel stuk minder angst dan de eerste dagen. Die waren het moeilijkst. Toen hebben we afscheid van hem moeten nemen en leefden we van uur tot uur. Nu leven we van dag tot dag en we hebben weer vertrouwen in een herstel! Op welke manier, dat weten we nog niet. Maar hij gaat er gewoon bovenop komen...dat weet ik zeker! Wij vinden het geweldig om kaartjes te ontvangen. Ons doel is om zijn kamer zo vol te hangen dat hij wel 4 weken nodig heeft straks op de IC om alles te kunnen lezen . Zo lang zal hij er ongeveer liggen dus dan heeft hij wat te doen als hij eenmaal wakker mag worden... Liefs Senais