Wow, oh wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat je wilde dat je daar was. Snel slapen (als t lukt) dan is het gauw morgen!
Whow wat super dat hij wakker is!! Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en dan hup lekker naar hem toe zo! Wat ben ik blij voor jullie. Ik had gisteren voor ik ging slapen nog even gekeken of je nog nieuws had en ben nu in een klap wakker
Wauw! Wat een nieuws zeg! Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Fijne dag vandaag.. Hopelijk blijft hij nu vooruit gaan
Wat een super nieuws meid!!! Moet heerlijk zijn dat het zo goed gegaan is. Hij is een vechter, dat is wel duidelijk.
o, wat een fijn nieuws! En het zegt misschien niets over het herstel, maar hij is gewoon weer wakker!!!! En de beademing eraf!!!
Zit hier bijna te janken van vreugde voor jullie!!! (hoezo ik mag nog 1 mnd ontzwangeren!ahahahaha) meid. ik hoop echt dat hij er 100% de oude komt. maar hij gaat er iig uit komen. dat is duidelijk!
Geweldig nieuws!!! Weer een stap in de goede richting! Je man is een vechter en die komt er wel Heerlijk dat je vandaag de hele dag bij hem kan zijn geniet ervan meid! Dikke knuffel en ik blijf duimen voor jullie
Heb al even niet gereageerd, maar lees wel meerdere keren per dag je topic bij... Meid, wat een nieuws! Dat hij sterk is, blijkt nu wel weer! Blijf voor jullie duimen!