YES!!!!!! Wat super om te lezen!!!! Hopelijk ben je nu lekker bij hem en zit je te vertellen over hoe het met jou en de kindjes gaat en zit hij lekker te luisteren naar de vrouw die zoooooooooooooooooo sterk is en echt een dikke pluim verdiend! Wat zul jij trots op hem zijn dat hij zo heeft gevochten en nog vecht en wat zal hij trots op jou zijn, dat jij je zo moedig hebt gedragen en in je eentje een heel gezin draaiende hebt gehouden! Hoop snel te lezen hoe het was! Liefs
YESSSSS!!! Kippenvel hier.. wat super zeg dat ie wakker is, wat een vechter! Ben heel benieuwd hoe jij het vond, hoe je het hebt ervaren. Moet wel spannend geweest zijn en tegelijk het beste nieuws wat je je maar wensen kon! Liefs!
WOW, wat zal dit een mooi weekend worden voor jullie allemaal!!!!!! Geweldig om te lezen. Geniet van elkaar, en nogmaals veel sterkte voor de komende periode!
heb al even niet meer gereageerd,maar hoe iedere dag in de gaten of je nog wat gepost hebt! wat super dat hij wakker is geworden! ik hoop dat het vandaag goed is gegaan, en wacht op je update
Wat een geweldig nieuws! Hopelijk heb je hem vandaag eindelijk weer kunnen spreken en vertellen hoe het allemaal gegaan is. Jullie kunnen trots op elkaar en jullie meiden zijn hoe sterk jullie zijn geweest en nog steeds zijn!
Ooooh JEEJ!!! Hij is wakker! Wat ontzettend fijn meid!!! HOe is het vandaag gegaan???? DIkke knuffel!! ( heb er tranen van in mijn ogen, hoezo emotioneel! )
Ik sluit me helemaal bij Tamale aan (al mag ik mijn traantjes niet wijten aan de zwangerschapshormonstertjes ). Lieve Senais, wat zullen jullie een ontzettend emotionele dag samen gehad hebben! Ik denk aan jullie! Liefs Josien
Ow wat fijn!!! Ben heel benieuwd hoe vandaag is verlopen.. of hij weer zo goed en rustig wakker is geweest... of hij ook een beetje beseft wat er gaande is e.d..... Denk veel aan jullie!! Woensdag, en de woensdag daarop moet ik in het UMC zijn voor een cursus... Mocht ik iets kunnen betekenen roep maar!!!
Wat ontzettend fijn dat hij weer wakker is. Ik hoop dat jullie vandaag een hele mooie dag hebben gehad.
Meid, wat een fantastisch nieuws!! Ik hoop dat je hebt kunnen genieten van vandaag! En natuurlijk hoop ik met jou (en alle anderen hier!) heel hard mee dat je mannetje zich snel beter zal gaan voelen!
Wat een goed nieuws!!!! Waarom kan hij niet praten door de sonde? Heeft hij niet alleen een slangetje in zijn neus maar ook via zijn mond? Hoe was het vandaag??? Ben erg benieuwd, hoop dat het goed is gegaan allemaal en je wat quality time met hem hebt kunnen hebben.
Haai dames! Bedankt Ben de hele dag bij hem geweest. Hij kan alleen nog maar fluisteren. de sonde loopt ook door zn keel, wel via zn neus. Maar ook doordat er zo lang een buis in heeft gezeten is zijn keel wat geirriteerd en dat moet nog herstellen. Hij is best wel helder al heeft ie af en toe nog wat hallucinaties en heeft hij totaal geen tijdsbesef. Hij vindt het heel erg fijn als er iemand bij hem is. Het eerste wat hij zei toen ik binnenkwam; ik ga zometeen met je mee naar huis! (Nou ja, zei, het kwam er in delen fluisterend uit en ik heb er een zin van gemaakt). Toen ik zei dat dat niet kon vroeg hij of het dan morgen kon. Nee dus... Hij vindt dat heel moeilijk, vindt dat ik hem ook wel thuis kan verzorgen. Jaja... Als er iemand weggaat moet hij huilen. Dat vind ik zo verdrietig om te zien . Toen ik tussendoor even wat moest eten of plassen moest ik hem heel duidelijk vertellen wat ik ging doen en dat ik wel weer terugkwam. Zo is hij normaal helemaal niet. Hij is wel nog steeds stronteigenwijs. Hij weigert af en toe dingen die hij gewoon moet doen en zegt dan heel zielig dat ze niet goed voor hem zorgen. Terwijl ze dat supergoed doen, alleen is het niet wat hij wil. Hij wil binnen nu en 2 dagen weer helemaal opgeknapt zijn. Hij is het deel van voordat hij ging "slapen" (gelukkig) kwijt. Wel weet ie nog dat we naar de HAP zijn gegaan. Verder vind ik het heel erg moeilijk om te zien dat hij zo afhankelijk is van anderen. Hij kan nog niet eens zijn arm optillen om het knopje van de pieper in te drukken. Alles moet voor hem worden gedaan. En hij is aan het ontwennen van de medicijnen. Daardoor gaat hij heel erg trillen en hij is gewoon heel slapjes. Maar goed, vond het heerlijk om weer tegen hem te kunnen kletsen. Morgen gaan de meiden mee! Dan heb ik nog een vraagje voor jullie; Ik heb het steeds over mijn man. Eigenlijk is het nog niet officieel mijn man. We hebben het wel steeds over trouwen gehad en we noemden elkaar eigenlijk gewoon al man/vrouw. Maar ons budget liet het niet toe en we vonden het belangrijker om eerst een leuk koophuis te vinden. Nu kunnen we dat koophuis zolang hij patient is wel op onze buik schrijven. Dus dacht ik; dan kunnen we wel trouwen! We hebben wat gespaard en ik heb lieve sponsors (ouders en opa en oma). En ik hoef niet zo groot, gewoon lekker lowbudget haha. En ook omdat ik gewoon aan hem wil laten weten en voelen dat ik "no matter what" met hem door wil gaan. Met of zonder beperking, ik wil hem zo graag in mijn leven houden! Dus wil ik hem op een leuke lieve manier officieel ten huwelijk vragen. Maar ik weet dus niet hoe...zal het ook niet nu al doen omdat hij nog zo zwak en afwezig is. Maar gewoon over een paar weken misschien? Willen jullie mij helpen bedenken met een leuk idee? (Had er wel 1 maar die is niet te realiseren helaas. Had al reclame gezien voor Let's get married. Daar ging het erover dat ze hulp bieden bij het aanzoek. Yessss, dacht ik, dat is het! Maar helaas moet je dan in een show daarna strijden om wie er mag trouwen op TV...Tsja, dat gaat ons niet lukken ). Dusssss...nu wil ik iets anders verzinnen! Alle tips zijn welkom! Ik ga nu lekker slapen, ben wel kapot na deze dag. Maar man, wat was het heerlijk om weer naar zn gemopper te kunnen luisteren...