Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat fijn om te lezen dat hij vooruit gaat zeg!

en trouwen , volgens mij kan het zelfs gratis op t stadhuis, je kunt van iemand misschien wel een mooie jurk/pak lenen of huren heerlijke high tea in de tuin bij iemand en je bent al een heel eind op weg.!!
    Succes

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat super fijn om te lezen dat je iig iets met hem kunt communiceren!
    Kunnen ze nu nog steeds niks zeggen over zijn herstel??

Veel plezier en succes morgen met de meiden! Zal wel erg emotioneel worden.

Dikke knuffel!!

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Haai meiden!

Wat lief dat jullie zo meedenken! Maaarrr..hart in aktie? Ik weet het niet haha... Vind dat altijd zo eng als dat op tv zou komen haha. Ben nou niet echt foto/camerageniek ;) En bovendien moet ik dan nog heel lang wachten tot ik hem een aanzoek kan doen aangezien de afleveringen nu al begonnen zijn dus dan zal het pas in een volgend seizoen zijn? Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel spannend...maar nu weet ik het al en volgens mij is dat niet de bedoeling haha.

Die droombruiloft ziet er fantastisch uit! Alleen 11-11-11 is wel vrij snel om echt te trouwen. Weet niet over hoe lang hij het ziekenhuis uberhaupt mag verlaten. En of hij dan al sterk genoeg is?? Maar ja, als je al in de 101 koppels komt moet je er ook nog eens uitgekozen worden dus de kans is niet zo groot ;).

Dat van de tshirts is wel een leuk idee! Ik heb geprobeerd het management van Korn te achterhalen...maar dat lukt me niet. Michel vindt hen namelijk echt geweldig en het leek mij zo leuk als de zanger een filmpje voor hem zou inspreken met daarin mijn aanzoek. Op zich kleine moeite, kost ze niks, enkel een paar minuutjes. En de kans is natuurlijk ontzettend klein, maar niet geschoten is altijd mis! Maar dat is me dus nog niet gelukt... Dus ik denk dat het toch de shirts wordt!

En de jurk is geregeld, die krijg ik van mijn ouders. En trouwen zelf hoeft inderdaad niet duur te zijn. En we hoeven geen superuitgebreid iets. Gewoon een leuk feestje in de avond is prima, hij kan voorlopig toch nog geen hele drukke dingen aan :)

Ik ga er nog eens goed over nadenken!

Nu Michel...ik vind het nu moeilijker dan eerst. Hij heeft nog steeds erg veel moeite met iets duidelijk te maken. Nu was hij heel blij dat de meiden en ik er waren hoor, maar hij vertelde huilend dat de nacht een hel was. Ook omdat de verpleegster van de nacht hem heel rot heeft behandeld (vindt hij zelf, ik was er niet bij). Hij zei dat als hij op het oproep knopje drukte, dat ze dan geirriteerd binnen liep, lampje uit deed en niet de moeite deed om naar hem te luisteren. En ze snauwde elke keer; wat nou weer??? Hij moest naar de wc (heeft een katheter, maar ja, je moet ook weleens wat anders) en daar wilde ze niet naar luisteren waardoor hij het maar moest laten lopen. Hij moest gewoon huilen bij de gedachte dat zij weer zou komen... En hij is normaal helemaal geen huilerd! Altijd heel nuchter en ietwat bot af en toe. Heb het wel besproken met de toen aanwezige verpleegster. En er ook bij gezegd dat het gewoon een miscommunicatie kon zijn hoor. Maar ik kon hem gerust stellen dat ze deze nacht niet zou komen. Verder is er eigenlijk niks veranderd. Is nog steeds heeeeel erg zwak, praat heel moeilijk en kan nog steeds zijn arm niet optillen oid. Maar goed, dat gaat ook niet zo snel natuurlijk. Hij vond het wel heel fijn om de meiden even te zien...dat deed hem heel veel. En hij vond het weer verschrikkelijk dat we weggingen en ik moest hem beloven dat ik morgenochtend weer zou komen. Dus dat ga ik ook doen! M'n arme mannetje, ik ga nu steeds met een rotgevoel weg. Hopelijk "went" ie een beetje snel daar :(

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja, en er zijn weer heel wat kaarten binnen gekomen waaronder veel van meiden van dit forum. Weer heel erg bedankt! Het ziet er allemaal al erg leuk uit :D

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey meissie,

Wat vervelend dat hij zo'n rotzuster had... Maar heerlijk dat hij het je zelf zo kon vertellen!

Moeten wij korn ook ff bestoken met mails :D

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Haha, nou als je weet waarheen je moet mailen dan hoor ik het al graag hahahaha.... daar ben ik nog niet achter namelijk hihi. :D

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat zou gaaf zijn als Korn dat zou willen doen!!! Hopelijk vind je iets van een emailadres!
    En sorry, ik lees hieruit dat de meiden al mee zijn geweest? Sorry!

Wat gemeen trouwens hoe die zuster hem ( naar zijn zeggen ) heeft behandelt! Zal dr nacht wel niet hebben gehad. Hopelijk gaat het vannacht beter!

Liefs!

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Bah zeg, wat moet dat moeilijk zijn om weg te gaan! Hopelijk knap hij snel op en voelt hij zich wat beter... Ben blij om te horen dat het de goede kant opgaat. Zet hem op, meid!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ai wat vervelend dat hij de nachten en het verblijf daar als zo vervelend ervaart! Hopelijk went hij snel, en zijn alle aankomende verpleegkundigen met het goede been uit bed gestapt!

Ik zal eens meezoeken of ik een mailadres oid kan vinden... (jaren geleden luisterde ik regelmatig naar korn... ze 1x live gezien)

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hey meis, ik heb wèl een telefoon-en faxnummer kunnen achterhalen of had je dat al? Management van Korn is "The Firm" in Beverly Hills:
    tel. 310-860-8000
    fax. 310-860-8100
    Landnummer van de VS is trouwen een 1 dus dat moet je er nog even voorzetten! Ik hoop dat het lukt, als je het een beetje goed inkleedt staan ze vaak wel open voor dit soort acties. :)

Geweldig trouwens dat je vriend (bijna man :D) weer buiten levensgevaar is en hopelijk op de rit zit naar een volledig herstel. Je komt erg moedig en sterk over dus Michel en je meiden mogen trots op je zijn! :)

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hè meid, net even bijgelezen en wat een goed nieuws dat hij wakker is! Het zal nog wel even duren voordat hij weer de oude is, maar het begin is er.

Jammer dat het nog zo lastig is, maar hij is natuurlijk ook onwijs bang. Ik hoop dat dit ook snel beter gaat.

Creatieve ideeën mbt het aanzoek heb ik nog niet maar ga zeker meedenken! Hopelijk lukt dat met koRn!

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wat fijn dat het toch de goede kant op gaat wat een wonder en wat heerlijk voor jullie! Hopelijk blijft het zo goed gaan :)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Vandaag weer even geweest...nog steeds weinig spierkracht maar mocht wel soep eten. Ook een beschuitje geprobeerd, maar dat ging niet...hij stikte zowat. Hij blijft erg verdrietig maar was wel blij dat hij een andere nachtzuster had afgelopen nacht. Hij vertelde ook nog dat die eerste nachtzuster steeds tegen hem zei dat hij zich als een baby gedroeg :( Snap dat niet hoor, maar goed. De rest van alle verplegers daar zijn superaardig en goed voor hem!

Morgen wordt het weer spannend. Dan gaan ze een echo maken en intussen de pomp van het steunhart wat terug draaien om te kijken wat zijn hart dan gaat doen! Morgen ga ik ook weer werken dus dat wordt lekker stressen hehe. Maar wilde dat graag weer zelf. Sta voor de klas, groep 5/6. Er komt ook een invaller dus we splitsen de groep en als het moet kan ik dan weg zodat zij dan de klassen samen kan nemen. Dus dat is een fijne gedachte...

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    senais kan je zelf die nachtzuster niet te spreken krijgen want vind dit wel erg bizar.

hij kan zich nog niet goed verweren en dan doet ze zo?

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat erg van die nachtverpleegster ! wel fijn dat hij toch wat soep heeft gegeten ! hoop dat de echo morgen goed zal zijn en dat zen hart het goed doet als ze het steunhart wat terug draaien !
    mijn kaarsje blijft branden dat alles terug goed mag gaan !
    groetjes en liefs

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga weer keihard duimen dat zijn hart het weer zelf over gaat nemen.

En misschien is het voor jou juist even een lekkere afleiding om weer voor de klas te staan.
    Maar loop jezelf niet voorbij hè, je hebt maar 1 lijf.;)

17. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zij is er zelf niet overdag. Heb het wel besproken met de andere zusters die er overdag zijn. Want vond dit zo sneu voor hem. Hij moest gewoon poepen zeg maar. Maar ja, het duurt onegveer 5 minuten voor hem om dat duidelijk te maken. En daar had ze geen tijd voor ofzo? Dus hij heeft het gewoon moeten laten lopen zeg maar omdat ze maar niet wilde luisteren...zo sneu! Heb ook aangegeven dat ik dat echt niet vind kunnen! En zij zouden het verder ook oppakken, dus ik ben benieuwd!

MamavanA. Bedankt meid! Heb ook een kaarsje voor jou staan! Sterkte...

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed gedaan senais. want dat is inderdaad heel erg

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Spannend morgen! Succes!

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Spannend morgen zeg....

Ben ook idd benieuwd of je nog iets terug hoort via andere verpleegkundige wat ze daarvan vonden.... (van hun collega)

Veel succes met werken, hopelijk geeft het wat goede afleiding.... Weten de kinderen in je klas wat er aan de hand is? (Werk zelf op een mytylschool, iets jongere kinderen)

Deel Deze Pagina