Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte hoor altijd schrikken zoiets heh:(

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heel veel sterkte!

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Even een update; het gaat dus helemaal niet goed met hem. Kom nu net terug uit een ander ziekenhuis dan waar hij is opgenomen. Lang verhaal. Hij had ontstoken lymfen in de buik. Later kreeg hij een pols van 224 ipv de 65-80 slagen wat hij mocht hebben. Hartfilmpje gemaakt. Er is iets mis met zijn hart. Hij ging naar de hartbewaking. Daar is het echt mis gegaan. Met spoed met de ambulance naar een ander ziekenhuis om gedotterd te worden. Ik ben daarheen geraced omdat ze niet dachten dat ik de ambulance in het oude ziekenhuis zou halen. Daar hebben we echt een angstige tijd gehad. daarna kwam het gesprek met de chirurg...
    Hij heeft een hartspierontsteking en hij is echt hééél erg ziek. Zo ziek dat ze dus niet weten of hij het gaat redden :( :( Daar zit je dan...hij is 31 jaar. Wie verwacht dat nu? Hij krijgt nu hartondersteuning, nierondersteuning en leverondersteuning omdat ze allemaal uitgevallen zijn. Hij is wel bij dus ben veel bij hem. Ben nu even naar huis om te douchen, de kinderen te zien en spullen te halen en ga zo weer terug... Dit is zo eng. De kansen zijn volgens verplegend personeel zo'n 50/50 :(. Als hij slechter wordt krijgt hij een pacemaker of een harttransplantatie. Als dat zo is dan gaat hij weer naar een ander ziekenhuis toe. Pfffff....moeilijke tijd dit :(

Dus, zo gingen we met een vermoedelijk griepje naar de HAP en zo ligt hij op de intensive care aan de hartbewaking met een hartpomp...dat hadden we echt niet verwacht :(

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jeempie senais, wat schrikken zeg! Heel heel veel sterkte! En senaisman vechtvechtvecht!

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Jeetje meid krijg er kippenvel van. Heeeel veeeeel sterkte voor jullie.

6. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje..... ik zit hier met een lading kippenvel en tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte! Ik zal een kaarsje voor jullie branden. Ook al ken ik je niet....dit is wel heel erg heftig zeg!

7. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och meid toch ik schrik me rot.... (jullie natuurlijk nog meer)

Ik ga als een gek zitten duimen dat het toch snel weer beter gaat met hem!!!

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Hééééél veel sterkte!! Ga op het allerbeste hopen voor jullie (ook al ken ik je niet)

9. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Sterkte !!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    OMG meid wat vreselijk

Krijg een dikke brok in mijn keel.

Ik steek een kaarsje voor hem en jullie aan.

Heel veel sterkte :(

Bekijk bijlage 177451

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    heel veel sterkte!!!!

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Heel veel sterkte. Dit zijn de grootste nachtmerries.

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Jeetje wat schrik ik hiervan:$
    Aan de ene kant maar goed dat je hem mee naar de dokter hebt gesleurd.. Anders waren ze hier veel te laat achter gekomen..

Ik wil jullie heel veel sterkte en beterschap toewensen.. hoop echt dat dit weer goedkomt:(

14. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Dat is schrikken zeg!!!

Heel veel sterkte en beterschap gewenst.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte en kracht toe gewenst.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dankjewel lieve dames...daar krijg ik weer een brok van in mijn keel. Het is gewoon fijn om het hier even van me af te schrijven. Je bent natuurlijk de hele dag bezig met telefoontjes plegen, familie op de hoogte houden maar je krijgt bijna geen kans om jezelf even te uiten. En hier kan ik dat wel door dit even van me af te schrijven. Ik wil om 15 uur weer in het ZH zijn. Ik wacht nu even op wat eten wat gehaald wordt...intussen steeds elke keer die angst als de telefoon gaat. Maar ja, ik moet ook af en toe naar huis voor de meiden natuurlijk. Zij mogen ook niet bij hem omdat hij geisoleerd ligt...ze vermoeden een bacterie die erg besmettelijk is. Dus zij kunnen helaas ooknog niet op bezoek...

17. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    De arts zei ook dat als we een halve dag langer hadden gewacht, hij thuis al was overleden omdat al z'n organen ermee stopten. Dus nu heeft ie in ieder geval nog een kans

18. Jel

Jel Niet meer actief

Onee! Wat verschrikkelijk om dit te lezen. Hij is nog zo jong en moet nog minstens 3x zo lang mee. :(

Heel erg veel sterkte, ook voor je man! Hopelijk komt hij er weer bovenop. Houd moed!

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Senais, wat verschrikkelijk dit.... weet niet wat ik moet zeggen.
    Zal bidden om kracht, voor jou, je man en kinderen.

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jemig.....wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn!! Heel veel kracht en sterkte!!

Deel Deze Pagina