Ach meis wat sneu van die waanbeelden en dat hij het ook doorheeft. Ik hoop dat ze je daar laten slapen, als dat beter voor hem is waarom dan niet?
Och wat verdrietig voor hem. ( en ook voor jou, maar als hij weer beter is kun jij weer goed voor jezelf zorgen) Mijn opa had ook die waanen door de medicijnen. Hij zag allemaal palingen door de kamer vliegen ( hij hield van vissen). Hij kon er gelukkig toen wel om lachen. Heel veel sterkte weer.
Is je werkdag gisteren wat meegevallen? Wat vervelend dat hij nu weer koorts heeft gekregen... Het ging net allemaal wat beter... Maar hoop dat je bij hem mag blijven slapen, dat is voor hem ook een geruster gevoel.
weer een terug slag dus ooh meid veeeel sterkte ik denk aan jullie mijn kaarsje brand hier elke dag voor jullie dat jullie er door mogen komen !! *knuf*
Hee meiden, Het ging vandaag niet zo goed. Hij heeft weer hoge koorts (vanmiddag steeds 39.7). Hij voelt zich hierdoor niet zo goed en zijn hartslag ligt nu weer rond de 135 per minuut. Ook hebben ze de hartpomp weer omhoog moeten zetten omdat zijn hart erg veel moeite had en hij heeft ook weer medicijnen gekregen om zijn rechterhartkamer (dus niet die waar het steunhart in zit) ook weer te ondersteunen. Dat is balen want daar was hij net vanaf! En zijn bloeddruk is weer erg laag (65/54 gemiddeld...) Hij heeft zijn bezoek voor vanavond ook afgezegd. We hopen morgen weer op een betere dag!
He getver! daar hopen we natuurlijk niet op dit soort dagen! Ik duim hard dat het weer de goede kant op gaat morgen!
Ook ik blijf duimen meid! Hij zal af en toe eens een down dag hebben maar ik ben ervan overtuigd dat de up dagjes meer zullen zijn! Dikke kus xox
He bah, nou morgen hopen op een weer wat beter dagje en dat de koorts (en de oorzaak ervan) z'n boeltje weer pakt!
O jee, dat is een behoorlijke terugslag zeg! Hopelijk gaat het spoedig weer beter en kunnen de ondersteunende medicijnen weer afgebouwd worden. Digi knuf!
He bah, dat is weer wat minder! Ik denk aan jullie en hopelijk voeldtie zich morgen een stuk beter! Knuffel Leonie.
jeetje wat erg ! ik hoop en duim mee op veel beterschap mij kaarsje blijf banden en ik bid dat alles goed mag gaan !!!! groetjes
pfff meis, t houdt niet op he? morgen een nieuwe dag, hopelijk gaat hij zich snel beter voelen! liefs van ons
Ik lees nu pas de update van hoe het ging vandaag. Dat is niet zo mooi van die hoge koorts en zijn hart. Hoop dat het gauw weer beter word. Sterkte.
Ach meid, wat een achtbaan zitten jullie ook in hè. Nu weer een flinke tegenslag, ik duim voor jullie op veel beter nieuws morgen! Geef de moed niet op en houd vol, hoe zwaar het ook is. Jullie komen hier doorheen en je mannetje wordt weer beter!!!