Hoe gaat het vandaag? Fijn dat het gister weer wat beter ging! Maar wat verdrietig van die vriend zeg
Ik heb vandaag even je toppic doorgelezen en zat echt met de tranen in mijn ogen Wel goed dat het beetje bij beetje toch weer wat vooruit gaat! Ik laat alvast een kaarsje voor jullie branden in de hoop dat jullie snel weer samen thuis kunnen zijn. Ik heb echt veel respect voor je. Hoe je dit allemaal doet en alles weet te combineren. Moed houden en er blijven in geloven dat alles goed komt! Kan ik ook nog altijd een kaartje sturen? Zo ja, naar waar? Veel sterkte!
Wat heerlijk om te lezen dat het weer wat beter gaat. En wel toevallig dat hij nou ook precies over trouwen aan het nadenken is. Dikke knuf.
Hee lieve meiden!! UPDATE UPDATE! En goed nieuws....jeeeeej. Ondanks zijn koorts en maagbloeding gaat het toch steeds beter met Michel. Zoveel beter zelfs dat voor a.s. dinsdag de operatie gepland staat om zijn steunhart te verwijderen. En in principe moet zijn hart het dan weer helemaal zelf gaan doen, zonder heartmate, zonder donorhart! Of dat ook zo gaat zijn blijft natuurlijk spannend maar ze hebben goede hoop dat zijn eigen hart voldoende hersteld zal zijn Hij is zelf ook weer heel wat blijer nu, zo fijn om te zien. Hij vindt de operatie wel doodeng omdat ze toch weer zn borstkas volledig open leggen en het blijft natuurlijk een hartoperatie...dus risico's zijn er altijd. Maarrrr, de artsen zijn heel positief dus dat maakt hem ook veel positiever! Hij moet nu nog lekker aansterken voor dinsdag en dan moet hij nog enige tijd op de IC blijven in het UMC. Als hij daar weg mag, mag hij in principe naar Delft toe om te revalideren enz. En daarna naar huis. Gaat natuurlijk nog wel weken overheen maar het is al heel anders dan ze in het begin aangaven. Dus ik vier hier nu in mijn eentje al een klein beetje een feestje (ik heb mezelf op een wijntje getrakteerd hihi). Duimen jullie mee dinsdag?
Ik duim zeker mee!! Wat een goed nieuws zeg!! En wat fijn dat hij ook wat blijer is, moet voor jou ook heel fijn zijn! En geniet van je wijntje meis, ik drink er ook 1 op Michel, op jou en jullie meiden!! Want wat heb ik ook een respect voor jou zeg!
Wauw wat een superrrr nieuws!! Ik duim zeker mee dinsdag! Wat ontzettend fijn voor jullie! Geweldig! Knuffel!
wat superfijn nieuws zeggg!!! schrijf niet veel mee maar kom elke dag even in je topic kijken om te lezen hoe het nu gaat en superfijn om dit nieuws te lezen zeg! duim zeker voor je mee di!
Wauw!!!! O wat fijn om te horen! Alhoewel zo'n operatie toch heel spannend blijft. Maar zoals ik het nu begrijp zijn de vooruitzichten goed. Wat fantastisch!
Wat fijn nieuws en toch ook weer spannend maar daar denken nog even niet aan. Ik wens jullie een heel fijn weekend en dat jullie mogen genieten van elkaar.