Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een super nieuws, hier blijven we ook duimen draaien :)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wauw wat een ontzettend goed nieuws.
    Jeetje wat een heftige tijd moet dat voor jullie geweest zijn.

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Supernieuws!!!!!! Geweldig!!

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Yes ik duim ook mee :D wat een heerlijk nieuws ga er maar lekker van genieten... en vandaag ging je lekker de hele dag naar je mannetje toch :D geniet daar ook van ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat een goed nieuws!! Ik duim mee voor dinsdag! :)

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik duim zeker mee!!:D

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wauw! wat een supernieuws! ook ik duim mee dinsdag! en nu gaat t alleen maar beter, zullen we dat afspreken??? jullie hebben genoeg op je bord gehad!
    liefs

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw!!! Geweldig nieuws, natuurlijk duim ik voor jullie mee!!!

9. Maia

Maia Niet meer actief

wat een fijn nieuws zeg!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    helemaal super zeg!!!! hoe is vandaag gegaan? iedere dag weer een stapje bij samen thuis zijn, van de kinderen en elkaar genieten en zelfs misschien trouwen! ben heel blij voor je!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wauw wat een goed nieuws!!!
    Was woensdag in het UMC... Toen volop aan jullie gedacht!

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Haai lieve meiden :D

Vandaag lekker met de meiden bij hun papa geweest. Hij vond dat heerlijk. Eigenlijk is er weinig veranderd. We horen maandag hoe laat de operatie zal zijn dinsdag. Ik ga maandagavond na het eten naar hem toe en blijf daar dan slapen (indien er een familiekamer over is, anders bij mijn opa 10 minuutjes daarvandaan).

Heb inmiddels twee shirtjes besteld bij een dame van dit forum met daarop het aanzoek :) Ik ben benieuwd!

Het leven gaat nu gewoon weer een beetje verder, dat is wel fijn. Vandaag naar IKEA geweest. Bed + toebehoren voor de kamer van Senna gekocht (dierenthema) want zij is natuurlijk bijna jarig! Wel jammer dat hij daar niet bij kan zijn, maar ach...hij gaat vast en zeker nog veeeeeeele jaren wél meemaken :)

Nu nog op zoek naar een goede bakker voor een Bumba taart, dan zijn alle voorbereidingen zo'n beetje wel getroffen voor Senna's verjaardag! De rest is al in huis en we vieren het gewoon volgend weekend. Wel wat kleiner maar ach, dat heeft ze toch niet door!

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Natuurlijk duim ik me dinsdag helemaal suf! Wat een goede berichten. Ik hoop dat je maandagavond bij hem kan blijven. Lijkt me ook heel prettig voor hem.

Lijkt me moeilijk de voorbereidingen voor Senna's verjaardag nu alleen te doen, maar het komt allemaal goed meid!

Veel liefs,
    Josien

14. luuus

luuus Niet meer actief

onze neef is bakker en ik kan voor je bij hem een bumba taart regelen voor 35 personen van +- 27,50 euro... hij maakt ze ook altijd voor ons voor verjaardagen en ze zijn super goed + je kan zelf de smaak kiezen.. je moet ze wel zelf ophalen maar zag dat je in delft woont en die bakkerij zit tegen rijswijk aan... pb me maar als je interesse heb.

15. luuus

luuus Niet meer actief

foutje, bedoelde 25 personen

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi!

Spannend zeg!! Ik hoop dat z'n operatie goed gaat en dat ie snel hersteld en naar het RdGG mag.

Dikke knuffel!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ook een knuffel van deze kant, heb weinig tijd omdat wij sinds vrijdag ook in het ziekenhuis zitten met Noud... maar dat is allemaal niks vergeleken bij wat jullie meemaken! ik denk aan jullie dinsdag! fijn dat t zoveel beter gaat!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Och jeetje meid, niet weer he? Je hebt net al zo'n rottige tijd achter de rug!! Wat is er nu aan de hand?? Heeeeeel veel sterkte! En natuurlijk is het wel zeker heel veel vergelijken met mij...het gaat hierbij om jullie kindje!

Sterkte meid en een dikke knuffel van mij terug...

19. Maia

Maia Niet meer actief

spannend dinsdag! ik ga ook duimen.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ga ook heel hard voor jullie duimen dat het dinsdag zo goed blijft gaan!!

Deel Deze Pagina