Yes ik duim ook mee wat een heerlijk nieuws ga er maar lekker van genieten... en vandaag ging je lekker de hele dag naar je mannetje toch geniet daar ook van
wauw! wat een supernieuws! ook ik duim mee dinsdag! en nu gaat t alleen maar beter, zullen we dat afspreken??? jullie hebben genoeg op je bord gehad! liefs
helemaal super zeg!!!! hoe is vandaag gegaan? iedere dag weer een stapje bij samen thuis zijn, van de kinderen en elkaar genieten en zelfs misschien trouwen! ben heel blij voor je!
Haai lieve meiden Vandaag lekker met de meiden bij hun papa geweest. Hij vond dat heerlijk. Eigenlijk is er weinig veranderd. We horen maandag hoe laat de operatie zal zijn dinsdag. Ik ga maandagavond na het eten naar hem toe en blijf daar dan slapen (indien er een familiekamer over is, anders bij mijn opa 10 minuutjes daarvandaan). Heb inmiddels twee shirtjes besteld bij een dame van dit forum met daarop het aanzoek Ik ben benieuwd! Het leven gaat nu gewoon weer een beetje verder, dat is wel fijn. Vandaag naar IKEA geweest. Bed + toebehoren voor de kamer van Senna gekocht (dierenthema) want zij is natuurlijk bijna jarig! Wel jammer dat hij daar niet bij kan zijn, maar ach...hij gaat vast en zeker nog veeeeeeele jaren wél meemaken Nu nog op zoek naar een goede bakker voor een Bumba taart, dan zijn alle voorbereidingen zo'n beetje wel getroffen voor Senna's verjaardag! De rest is al in huis en we vieren het gewoon volgend weekend. Wel wat kleiner maar ach, dat heeft ze toch niet door!
Natuurlijk duim ik me dinsdag helemaal suf! Wat een goede berichten. Ik hoop dat je maandagavond bij hem kan blijven. Lijkt me ook heel prettig voor hem. Lijkt me moeilijk de voorbereidingen voor Senna's verjaardag nu alleen te doen, maar het komt allemaal goed meid! Veel liefs, Josien
onze neef is bakker en ik kan voor je bij hem een bumba taart regelen voor 35 personen van +- 27,50 euro... hij maakt ze ook altijd voor ons voor verjaardagen en ze zijn super goed + je kan zelf de smaak kiezen.. je moet ze wel zelf ophalen maar zag dat je in delft woont en die bakkerij zit tegen rijswijk aan... pb me maar als je interesse heb.
Hi! Spannend zeg!! Ik hoop dat z'n operatie goed gaat en dat ie snel hersteld en naar het RdGG mag. Dikke knuffel!
ook een knuffel van deze kant, heb weinig tijd omdat wij sinds vrijdag ook in het ziekenhuis zitten met Noud... maar dat is allemaal niks vergeleken bij wat jullie meemaken! ik denk aan jullie dinsdag! fijn dat t zoveel beter gaat!
Och jeetje meid, niet weer he? Je hebt net al zo'n rottige tijd achter de rug!! Wat is er nu aan de hand?? Heeeeeel veel sterkte! En natuurlijk is het wel zeker heel veel vergelijken met mij...het gaat hierbij om jullie kindje! Sterkte meid en een dikke knuffel van mij terug...