we zijn alweer thuis hoor! we dachten dat t vrijdag niet goed ging met zijn hartje, maar t bleek een flinke buikgriep te zijn. hij hield zijn medicijnen niet binnen en moest blijven. gisteren vond de ene kinderarts dat hij moest blijven omdat hij te weinig dronk, vandaag zei een andere kinderarts dat hij genoeg drinkt om aan te komen. dus nu weer lekker thuis! ik hoop dat jij dat over niet al te lange tijd ook kan zeggen, al is de weg die Michel moet gaan nog lang. heel veel succes en sterkte morgen! ik denk aan je, duim voor jullie en steek n kaarsje op!
Ik zag dat je uit Delft komt. Als ik iets voor je kan doen. Oppassen of wat of wat dan ook je bent welkom.
Je zult vast beide al zenuwachtig zijn voor morgen. Maar ik hoop dat alles doorgaat en dat ze jullie vanavond goed gaan voorbereiden. Heel veel sterkte morgen en laat snel wat horen.
ik duim voor morgen mijn kaarsje gaat morgen vroeg meteen aan !!! ik hoop en bid voor een goede operatie en een goede afloop !!! groetjes en knuf
Heel veel sterkte toegewenst voor morgen! Wat een spannende dag gaan jullie tegemoet. Ik duim mee, zoals zoveel hier op het forum! duim duim duim
Net voor het eerst dit topic gelezen (alleen jouw eigen posts dan) wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg. Vind het knap dat je het allemaal zo goed onder woorden kan brengen en zo van je af kunt schrijven. En dan morgen ook weer een spannende dag. Heel veel succes morgen, ook tijdens het wachten. Heb je mensen die bij jou zijn als hij geopereerd wordt?
Hey Senais, ik ben even wat minder actief op het forum ivm vakantie, maar volgens mij wordt je man morgen geopereerrd? Ik wil jullie alvast heel veel sterkte toewensen en hoop op goeie berichten!!!
Wat een spannende dag vandaag! Hier wordt ook hard voor je geduimd hoor! fijn dat er zulke goede hoop is!