Jeetje wat schrikken meid! Ik weet niet veel te zeggen maar wil jullie in ieder geval heel erg veel sterkte wensen. Gelukkig waren jullie er snel bij en kunnen ze nog alles voor hem betekenen wat ze maar kunnen! Dikke knuffel en ik denk aan jullie.
Mijn god zeg meid wat een nachtmerrie Ik schrik hier, net als mijn medeforummers, heel erg van! Zo jong en dan zo ziek. Ik hoop dat het allemaal snel goed komt. Heel veel sterkte.
Pfffff jeetje wat een schrik zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ik ga heel hard voor julli duimen!
Jeetje meis, wat een klote nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je je helemaal kapopt bent geschrokken!!! Heb afgelopen november ook 4 dagen aan het bed gezeten van mijn toen 34 jarige man op de critical care unit. Ook toen wisten ze niet hoe en wat... Nu bleek hij een hartzak ontsteking te hebben en is nu weer thuis en volledig genezen. Weet niet of je hier iets aan heb, maar wat ik er mee probeer te zeggen is houd moet en probeer sterk te zijn! Leef heel erg met je mee en zal een kaarsje branden voor je man. Dikke knuffel vanuit hier. Is er niet iemand die zo een online kaarsjes pagina kan openen? Ik weet niet hoe dat moet
Jeetje meid wat enorm schrikken Zit hier met tranen in mijn ogen.. heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd..
Jeetje wat erg dit. Zo een jonge vent. De schrik zal er bij jullie wel goed inzitten. Ik hoop en duim dat het maar snel weer aan de beterende kant gaat. Heel veel sterkte voor je man en voor jezelf natuurlijk.
Hey meid, als ik dit lees krijg ik een brok in mijn keel. Echt heel erg veel sterkte! En doe rustig aan! Dikke knuffel!
wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen in de komende dagen! hoop dat hij snel op mag knappen!
Poeh wat heftig zeg... Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel weer wat positief nieuws krijgen en het elke dag wat beter mag gaan!
Jeetje meid wat vreselijk! Ik heb er wel vaker van gehoord en het is idd echt iets wat heel erg op een griep lijkt maar zoveel erger is, volgens mij kan het ook vanuit griep komen. Heel veel sterkte en hopelijk knapt hij gauw op! Dikke knuffel meid!