Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    meid gewoon vieren ..hun leven staat nu ook voorledig op zijn kop en een opkikker is voor de meiden miss wel even goed en voor jou ..het hoeft niet groot maar wel ff de aandacht er aan schenken en als michel het ook wil zeker doen ...en je schoonpa is ook ff van slag door alles dus die draait echt wel bij komt allemaal wel weer miss moet hij zich ff ergens op uit laten nou helaas nu net op jou ..knuff meid valt niet mee allemaal ...

wel een super idee van die shirt,s..

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik snap je reactie wel. Zo dacht ik gisteren ook. Wat slordig BLIJFT is dat er gisteren pas na 4,5 uur iemand kwam kijken. Met die officiele klacht ben ik het ook volkomen eens en ik heb hem daar zelf ook op aangesproken. W.b. het gesprek van vandaag; dat is dus niet echt makkelijk. Michel is een zeer uitzonderlijk geval. Hij mag niet in zijn eentje een beslissing maken over hem. Daar is een heel team van chirurgen bij betrokken, de professor van de betreffende afdeling, de hoogleraar van hartziekten, de technici van de HeartMate en de CentriMag (zo heet het steunhart wat hij nu heeft), de professor van de IC en enkele cardiologen. Met deze groep moeten ze overleggen over wat ze mogen en kunnen doen. Als ze toevallig die dag veel hartoperaties hebben zijn ze dus al een paar leden van dit team kwijt. Daarom is dit gesprek zo moeilijk in te plannen en proberen ze het dus voor vanavond en anders weer morgenochtend.

En ook wb het gat in zijn maag...ik was daar best boos over. Maar normaal gesproken bereiden ze de operatie weken van tevoren voor en de patient ook. Bij Michel was dit zijn enige kans en is de operatie dus binnen een uur besloten en gedaan. Als ze de pomp aansluiten hebben ze enkele seconden om de canule (de slang zeg maar) bij hart aan te brengen anders is het te laat. Ze hebben dus in de haast gewoon door de maag geprikt. Heel erg rot en het is nog nooit eerder gebeurd maar ook dit was volkomen nieuw voor hen. Dus ook dat neem ik ze niet echt kwalijk meer. Wel jammer dat ze het in de 3 weken dat dat ding er al in zit nooit hebben opgemerkt. Maar ja, als iets nog nooit is gebeurd dan denk je er ook niet aan om daar extra op te letten natuurlijk...

Ik wil geen wrok koesteren tegen het ziekenhuis. Ik baal natuurlijk wel af en toe en vooral gisteren, maar het heeft ook geen zin. En sommige dingen begrijp ik nu wat beter. Bovendien heeft Michel (en ik ook) er niks aan...en op de IC doen ze echt alles wat ze kunnen en daar heb ik enorm veel bewondering voor.

En ik ga dus gewoon de verjaardag vieren...dat heeft ze ook wel verdiend na al deze hectische weken! Ons supermeisje wordt alweer 2 jaar en dat mag gevierd worden :)

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Gewoon vieren. Voor jullie is het een afleiding en voor die meiden een leuke dag. Zeker omdat Michel het wel wil. De meningen van andere zijn op dit moment niet belangrijk.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heel mooi geschreven meid en ik heb bewondering voor het feit dat je zo ontzettend positief bent! En idd gewoon de verjaardag van je meisje vieren hoor, is vast ook een welkome afleiding. Alvast gefeliciteerd en ik hoop morgen op beter nieuws! Wat leuk dat je de meiden zondag al de shirtjes aan wil laten doen dat zal hij vast geweldig vinden en ws is het voor hem ook weer iets om alvast naar uit te kijken en dat verdiend hij na al deze ellende!

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat ben je toch sterk! Meid, petje af voor je!

Ik denk dat je er goed aan doet om Senna's verjaardag te vieren. Het is goed voor haar denk ik en misschien ook wel voor jullie zelf. Maar doe vooral waar je jezelf goed bij voelt.

Liefs,
    Josien

6. jeetje wat een verhaal meid! sterkte met dit alles en hopelijk zondag toch een beetje een leuke dag!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd wat ben je sterk meid! Echt petje af voor jou!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou inderdaad!

Meid, vieren die verjaardag. Even je op iets anders richten. Heel veel sterkte nogmaals komende tijd.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als je in deze heftig emotionele chaos zo sterk bent dan ben je echt een supervrouw. Zoals jij jezelf wegcijfert voor je man en kinderen... Petje af!! Neem soms ook tijd voor jezelf, al is het nu heel moeilijk.
    Zeker zondag Senna's verjaardag gaan vieren. Even een lichtpuntje in het zh.

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook gewoon de verjaardag vieren. Snap dat je Svader het moeilijk vind, maar zou kiezen voor dat wat jullie willen. Ik zou als het mogelijk is face to face aan je Svader uit proberen te leggen waarom je er toch voor kiest het door te laten gaan.
    Nogmaals heel veel sterkte. Vandaag gaan er kaartjes op de bus ;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ben je toch ongelovelijk sterk!
    Respect hoor!

En wat alle meiden voor mij al zeiden gewoon Senna's verjaardag vieren, en al helemaal omdat Michel het ook wil dat je het viert.
    Zij kan er niks aan doen dat haar papa in het ziekenhuis ligt en ze heeft het al moeilijk genoeg.
    Ik denk dat je schoonvader gewoon vanuit zijn emotie reageert omdat zijn zoon er niet bij kan zijn en heel erg ziek is. Later zal hij inzien dat het de juiste beslissing was om het te vieren.

Ik hoop dat vandaag het gesprek plaatsvindt en jullie duidelijkheid krijgen.

12. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Senais,

Ook ik leef nog iedere dag met jou, Michel en je meiden mee!

Je klinkt heel sterk maar als ik jou een tip mag geven, probeer wel ook JOUW gevoel te uiten, in het ziekenhuis zit maatschappelijk werk en die hebben toen bij mij (toen mijn kleine meid in het ziekenhuis ruim 2 maanden heeft gelegen) heel goed geholpen.

Vaak lucht het op om tegen een "onbekend" persoon even je verhaal te doen.

Goed van je dat je de verjaardag van je kleine meid gaat vieren!

Heel veel sterkte, blijf positief en ik denk aan jullie!

Groetjes Jopa1000

13. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Respect! Je bent wel heel sterk. Je moet het wel ongeloofelijk zwaar hebben op momenten, pffff. Hij is weer door het oog van een naald gekropen. Hopelijk gaat het nu alleen maar bergopwaarts!
    Je hebt gelijk dat je de verjaardag van je dochter gaat vieren, jullie hebben dat allemaal even nodig. Ik wens Michel en jullie nogmaals sterkte toe! Eens moet de zon blijven schijn.........xxx

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hopelijk is de koorts niet meer hoger geworden vannacht. En dat jullie eindelijk wat meer uitleg krijgen.

Ik vind dat het moet kunnen dat je de verjaardag van je meisje gaat vieren. Ze is immers nog zo jong, ze begrijpt dat volgens mij niet dat ze tot januari moet wachten. Haar papa kan er dan niet bij zijn, maar denk dat hij dat ook wel begrijpt.

Veel sterkte vandaag en hopelijk weer een beetje beter nieuws voor jullie!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meid denk je ook aan jezelf, je hoeft niet constant sterk te zijn !!!

Verjaardag, ik zou het schoonpa uitleggen dat je het voor haar doet en dat je man het heel graag wilt, voor haar is het niet uit te leggen. Ik vind wel dat je het overnieuw moet vieren als hij weer thuis is hoor ;) En miscshien ook een beetje in het ziekenhuis ofzo..

Ik wil je ook adviseren om met de maatschappelijk werker of psycholoog te gaan praten om te zorgen dat je nu je zo sterk moet zijn, straks niet volledig instort. Doe dat nou !

Heel veel sterkte weer !! X

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik zou het gewoon vieren je meisje wordt 3 jaar als ik het goed heb? Je kunt zo'n kleintje toch ook niet uitleggen dat ze maar tot januari moet wachten. Je schoonvader daarentegen is een volwassen man die dit zou moeten begrijpen.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het vandaag met je man is de koorts weer gezakt?

18. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik hoop dat je vandaag weer goed nieuws te melden hebt.

19. luuus

luuus Niet meer actief

ik hoop ook op goed nieuws!

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi meid
    ik hoop dat het wat beter gaat nu ?
    veeeel sterkte en een knuffel
    je bent echt ongelooflijk sterk !!!!!!!
    mijn kaarsje brand nog en ik blijf hopen en bidden !!!!!!
    liefs en sterkte

Deel Deze Pagina