Senais, Denk zoveel aan jullie. Ik hoop dat je in staat bent om te laten weten hoe het gaat met Michel, maar ook met jou. Ik duim voor jullie!
Tjeeeee, waarom??? Dit is echt zwaar balen! En tuurlijk heb je de energie er niet meer voor, je krijgt echt klap na klap te verduren!!! Nou hoop dat het gesprek zsm gedaan word en dat ze knopen doorhakken en er snel mee aan de gang gaan! Iemand die er zo slecht aan toe is, daar moet je toch in no time iedereen bij elkaar kunnen hebben om besluiten te kunnen nemen!!! Grrrrr..... En snap zijn vader ook wel een beetje! Maar die ziet alleen maar zijn zoon voor zich terwijl jij met je 2 meiden ook gewoon door moet en ook hun verdienen wat aandacht juist in deze tijd! Gelijk wat afleiding toch! Vanaf hier een onwijs dikke knuffel en sterkte!
Meis, als je het kan opbrengen laat ff weten hoe het gaat alsjeblieft. Ook vanuit hier draaien de duimen weer op volle toeren....
ik maak me ook heel erg zorgen. hopelijk is er niks ergs gebeurd omdat je niet reageert maar heeft het een andere oorzaak. nogmaals heel veel sterkte
Ik zie dat ze vandaag nog wel online is geweest. Maar 14 september voor het laatst wat geschreven. Hoop ook dat er niks ernstigs aan de hand is nu.
Senais, hopenlijk kun je snel beter nieuws brengen en ben je nu gewoon druk met je meiden en je mannetje. Ik denk aan jullie.
Hoi meiden, Het is weer alle kanten opgegaan... Gisteravond kregen we te horen dat hij toch pas eind volgende week geopereerd zou worden om dat steunhart te verwijderen. Prima. Maar er werd ook even verteld dat hij vanochtend toch wéér geopereerd zou worden omdat hij weer een bloeding heeft, deze keer achter zijn longen. En dit is gevaarlijk dus het moest weg. Michel kon niet meer. Hij was in tranen, heeft gehuild als een klein kind. Kon alleen maar zeggen "ik wíl geen operatie meer, ik kan niet meer"... Echt hartverscheurend Dus vanochtend was ik in het zkh. Change of plans... Er is nu opeens besloten dat hij tóch een permanent steunhart zal krijgen. Wel de nieuwste versie, dus die moest uit Duitsland komen. Deze is inmiddels gearriveerd in het zkh en de vertegenwoordiger van dit apparaatje zal hem morgenochtend opereren. Operatie van ongeveer 6 uur en spannende operatie. Maar Michel is, hoe gek ook misschien, dolgelukkig. Eindelijk gaan ze iets doen waarna hij gewoon kan herstellen. In principe is het voor hem tijdelijk maar mocht zijn hart over een jaar ook niet hersteld zijn dan komt hij op de transplantatielijst. Zie voor meer info deze site: dit is de "oude" versie, die Michel krijgt is kleiner maar werkt verder hetzelfde. Steunhart - UMC Utrecht Nu morgen dus weer afwachten. Oh en MinnieMe, superbedankt!!! Echt heel erg lief wat je voor Senna mee had gestuurd Sowieso, iedereen nogmaals heeeeeeeeeeel erg bedankt voor al jullie medeleven en kaartjes en kaarsjes en...gewoon voor al jullie aandacht en luisterend oor! Echt onvoorstelbaar...
Jeetje meis, wat een achtbaan zitten jullie nu toch in.... Gelukkig gaat er nu iets gebeuren waardoor hij kan gaan werken aan zijn herstel.. Ik denk vaak aan jullie ook al schrijf ik hier niet vaak....Weet dat er ook hier kaarsjes voor jullie worden gebrand.. Sterkte morgen meis!
Wow,wat heftig meid! Ik brand morgen een kaarsje voor jullie! En duim en bid dat alles goed mag verlopen! Ik denk aan jullie! Dikke knuffel!