Ik heb de rillingen over mijn rug lopen van je berichtje. Het kaarsje brand hier nog steeds voor jullie. Ik hoop dat morgen alles goed gaat en hij een beetje aan herstel kan gaan denken. Liefs, Josien
Met rillingen over mijn lijf wil ik jullie een enorme knuffel geven. Mensen, jullie lijkt niets gespaard te blijven. Enorm veel kracht morgen.
oh meid weer kippevel bij het lezen van je verhaal ...wat een spannende dag zeg ..duimen draaien hier heel hard..dat alles maar goed mag verlopen en hij snel op knap en weer mee naar huis kan na zijn kanjer van een vrouw je bent echt super sterk meid petje af voor je!!
Was er ook al bang voor....dat je wederom met slecht nieuws zou komen..Wat een tegenslagen hebben jullie te verwerken. Hopelijk verloopt de operatie morgen volgens plan en kan Michel daarna aan zijn herstel gaan werken. *draai duimen op volle toeren*
He bah meid! T zit echt niet mee. Heel veel succes morgen! Dat er maar snel aan herstel gewerkt kan worden. No thnx voor t kleinigheidje. Hoop dat jij / zij m mooi vind. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Hoop dat je volgende berichten top nieuws zijn! dikke digi-knuf voor jullie!
Pff wat een heftige berichten allemaal weer... Hopelijk verloopt de operatie morgen goed en gaat het vanaf morgen weer bergopwaarts!!! Heel veel sterkte! Denk volop aan jullie
Senais, wat moet je toch doorstaan met je gezin. Het is gewoon bijna onmenselijk. Wat ben je sterk! Veel mensen zouden het niet meer volhouden en het bijltje erbij neergooien. Het is zo moeilijk om degene waarvan je houdt zo te zien lijden. ja wat moet ik nog zeggen, ik ben gewoon met stomheid geslagen. Veel sterkte weer!
Heel veel succes vandaag! We duimen en hopen dat hij dan eindelijk kan gaan herstellen. Wil geloven dat Michel op is, wat hij de laatste tijd al allemaal heeft moeten doorstaan...
Hopenlijk een succesvolle operatie, met goed herstel!! Wacht op positief nieuws. Sterkte vandaag met deze spannende dag voor Michael!