Denk aan jullie meis! Houd vol, hoe moeilijk ook. Het gaat weer goedkomen met Michel, jullie zijn allebei Bikkels.
Lieve lieve lieve dames, Bedankt weer! En ik geloof echt dat veel positieve gedachten en energie kan helpen. Dus dat moet nu zeker wel gebeuren! Hij is uiteindelijk om 11 uur naar de OK gebracht. Dus nu is het wachten. Ze denken minimaal 6 uur met hem bezig te zijn. Dus het kan nog wel even duren. Intussen vermaak ik me hier in het zkh maar een beetje met mn boek en internet Straks komt z'n broertje ook, dan heb ik weer iemand om tegen aan te kletsen hehe... Maia, ik ben heel benieuwd naar de taart! Mijn vader komt hem dus vandaag ophalen bij jullie. Ik heb eigenlijk ook best veel zin in de verjaardag morgen. Even dat de meiden in het middelpunt van belangstelling staan...hebben ze wel verdiend. En morgenochtend ga ik eerst met de meiden hierheen, trek ze shirtjes aan met mijn aanzoek en als het goed is versieren zijn broertje en schoonzusje vanavond zijn kamer nog zodat het morgen ook een klein feestje is bij Michel. Bedankt weer voor alle lieve reacties! Liefs van mij...
Hij staat klaar. Hoop dat je er blij mee bent! En heel veel succes met de wachturen. Ik duim voor jullie!
fijn dat je straks ff van je af kunt kletsen en niet alleen bent ..want wachten duurt heel lang..denk aan je duimen draaien op een goede afloop.. maia wat onzetten top van de taart !!!
Veel sterkte vandaag. Wachten is zo zenuwslopend. Gelukkig krijg je straks bezoek. Heb net de site van steunhart zitten lezen. Wat een geluk dat zoiets mogelijk is. Hopelijk gaat alles nu goed en kan hij gaan herstellen.
Ben er ook echt blij mee. Zij heeft de taart van mijn oudste ook gemaakt toen ze 2 jaar oud werd. En ik was nu natuurlijk een beetje laat met iemand zoeken en zij deed het eigenlijk niet meer. Ben daarom heel blij dat ik deze laatste keer toch nog wel een bestellinkje mocht plaatsen bij haar! Want ze zijn gewoon prachtig en MEGAlekker Het is een eindje rijden voor ons haha, maar dan hebben we ook wel wat! Ik kijk er nu al naar uit hihi
Veel sterkte met wachten. Pffff, lijkt me echt heel moeilijk. Gelukkig heb je straks weer gezelschap om tegenaan te praten.
nou dan vind ik het nog topper van der ..jullie hebben het ook echt verdient meid..morgen ff genieten van de heerlijke taart en alles eromheen ..dat heb je even nodig en zoals je zelf ook al zei je meiden ook ..wil je een fijne dag toewensen morgen ondanks alles manlief is dan wel in het zkh maar in gedachten echt bij jullie.. oh ja en heel veel succes morgen met je aanzoek spannend hoor ...daar kan hij geen nee op zeggen
Spannende en zenuwslopende uren dus. Geweldig van Maia dat ze een taart voor je heeft gemaakt. Ze zijn inderdaad altijd erg gaaf, dus ik zie graag een foto van dit geweldige exemplaar. Het word morgen echt wel een geweldig feest.
Spannende dag vandaag en ik denk aan jullie! Ik brand een kaarsje en duim dat alles goed mag gaan! En wat super dat je hem morgen ten huwelijk gaat vragen Dikke knuffel meid!
Senais jeetje meis wat heftig allemaal, ik denk heel vaak aan jullie. Zijn nu op vakantie maar heb een kaarsje branden voor je man. Ik blijf duimen dat alles goes komt en jullie snel met zijn 4 tjes een sprookjes trouwdag hebben. Dikke knuffel!!
Sterkte met w8en meis! Ennuh.. succes met je aanzoek morgen en veel plezier met de verjaardag morgen! Liefs!
Heel veel sterkte. Ik reageer niet echt op dit topic maar lees wel alle updates. Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug en wat een spannende tijd nu met de operatie. Hopelijk kan hij zich nu richten op het herstel ipv de ene complicatie na de andere!! Dikke knuffel!!
Even en FIJNE update; hij is klaar...en ZONDER HeartMate! Hoe bizar? Ik werd om 14.45 uur gebeld. Mijn hart zat in mijn keel. Dit kon nooit goed nieuws zijn dacht ik, als ze zo snel al bellen... Maar zijn hart deed het zo goed op de operatietafel dat ze hebben besloten het steunhart niet te plaatsen omdat ze denken dat zijn eigen hart zo goed hersteld is dat het het zelf weer aan zal kunnen. De komende 24-48 uur blijven spannend omdat het dan moet blijken dat het goed gaat. Maar dr. Laphor (van het steunhart) denkt dat het alleen maar beter zal gaan... Wow...ben nogal overdonderd en moet even helemaal omschakelen (alleen maar positief natuurlijk!)... Ik zit nu te wachten tot ik weer bij hem mag, ze zijn hem nu helemaal aan het installeren op zijn kamer.... Ben best wel een beetje voorzichtig heel erg blij
Hey, wat een super gaaf nieuws zeg! En wat een meevaller. Hopelijk hersteld ie nu snel en gaat het vanaf nu alleen maar vooruit! Liefs
Senais Wat een super nieuws. Ik duim voor zijn verdere herstel. Wat maak je veel mee meid, en wat ben je sterk. Succes morgen met je aanzoek (ben heel benieuwd hoe hij zal reageren) en de verjaardag van je meisje. Maia: wat super dat je een taart nog wilde maken.
Waaaaauwww wat een goed zeg!! Moet zeggen dat ik even heel bang was dat ik t mailtje van dit topic kreeg met jouw naam.. maar dit is echt geweldig nieuws!! Ik duim dat de arts gewoon gelijk heeft en t nu alleen maar beter zal gaan..