Pffff wat een goed nieuws. Laat het een fijn weekend worden! Sterkte.......en alvast gefeliciteerd met je dochtertje!
wat fijn dat t nu eens meezit!!! ik duim dat alles goed blijft gaan, wat spannend zeg! heel veel plezier morgen, hebben jullie 2 dingen te vieren!
Wow wat een supergoed nieuws!!!!!!! Ik duim met jullie mee dat zijn hart voldoende herstelt is om het helemaal zelf te kunnen, dat zou echt geweldig zijn!!! Veel plezier met de verjaardag en succes en plezier met het aanzoek, zal een mooi moment worden
Wat een goed nieuws zeg!!! M'n duimen blijven nog draaien de komende dagen tot hij echt uit de gevarenzone is. Knuffel!
Wauw, goed nieuws!! En een cadeautje voor je kleine meid!! Hopen dat het snel beter gaat!!!! knuffel van hier
wauw wat een goed nieuws ..hopen dat het zo blijft gaan de duimen draaien hier maar door .. kan me voorstellen dat je ff helemaal paf stond ..nogmaals een fijne dag morgen
jeetje Senais, wat een ontzettend supernieuws! Fijn zeg!!! Mijn duimen blijven nog wel even voor hem draaien!!! Een fijne dag morgen, hopelijk ben je blij met de taart en natuurlijk graag gedaan, jullie verdienen morgen gewoon even een leuk feestje.
Wauw!!!!! Wat een super nieuws En wat een vechter is je man! Heerlijk meid, hij is er nog niet maar dit is al zooooo fijn! Mijn duimen blijven ook nog draaien!
Senais, WAUW!!!! Wat een nieuws zeg!!!! Kan me voorstellen dat je je eerst rotschok! Je gaat uit van 6 uur en dan bellen ze ineens zo vroeg! pppfff... Maar dan zomaar dit! Jeetje, wat een doorzetter en vechter is jouw man zeg!!!! Veel plezier met de leuke dingen die nu gaan komen en geniet maar lekker van de taart!!! Liefs
Wat een goed nieuws!! Hoop dat hij nu snel op zal knappen, al zal hij misschien best nog wel een klap krijgen van alles wat er met en rondom hem gebeurd ( is) Ik wens julli emorgen een prachtige dag, met een mooi feestje voor jullie meisje. En veel plezier met je aanzoek doen!!
Jeetje, wie had dat gedacht!? Hopelijk gaat het zonnetje weer gauw schijnen voor jullie.... Ik wens jullie een mooie, bijzondere (verjaar)dag morgen.
Ow, wat een supergoed nieuws. Poehee, jij zal idd je eigen rot geschrokken zijn. Maar gelukkig was het iets anders.
Wat een supernieuws zeg! Ik hoop dat je nu lekker bij hem bent. Alvast een hele fijne verjaardag morgen! Wat een mooi cadeau voor Senna, hoop dat haar papa snel op mag knappen en weer lekker naar huis kan.
Geweldig nieuws! Ik heb net even een vreugdedansje gemaakt! Hopelijk knapt hij snel op. Wauw zeg... dit topnieuws zag ik niet aankomen...! Liefs, Josien