super fijn nieuws meid, nu gaan we flink duimen dat het nu alleen nog maar vooruit gaat. wat een ellende maken jullie mee zeg.knuffel voor jullie en meid je bent mega sterk hoor
Wat een supergoed nieuws!!! ik blijf duimen,dit moet goedkomen!! Gaat ff verder dansen! Xxxx knuffel!
Geweldig nieuws!!!! Nu in deze lijn herstellen. Heel veel plezier met Senna's verjaardag EN jouw aanzoek dmv de shirtjes. Weten de meiden al wat erop staat?
Super nieuws! Hopelijk blijft het goede nieuws volgen nu! Geniet van de verjaardag en van die overheerlijke taart! xox
Dankjewel meiden! Ik ben er klaar voor hoor, voor morgen. Hopelijk is ie wakker genoeg En hopelijk is de beademing eruit zodat ie JA kan zeggen...anders knikt ie maar hihi. Heb de shirtjes klaarliggen voor de meiden. En heb de tekst van het volgende liedje op een kaartje geschreven... http://youtu.be/5f1D9kHogq0 Dit nummer is heel speciaal geworden voor mij de afgelopen tijd. Vandaar. Als het goed is is zijn kamer morgen ook helemaal versierd. Vind het best een beetje spannend!
OOOwww Wauw, kippevel! (alhoewel mijn hart altijd een sprongetje maakt als ik een post van jou zie....). Geniet van jullie moment samen morgen. En ja zeggen kan op veeele manieren he!? Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!
Inderdaad! Kippevel! Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie morgen! Een supermooie dag morgen toegewenst! Zowel voor jou en je mannetje als voor je mooie meisje!
Een hele fijne dag toewenst morgen, en dan maar hopen dat ie ja kan zeggen! En dat Senna een hele mooie verjaardag mag krijgen.
jeeeetje senias wat een superfijn nieuws zeg!!!!! heeel goed om te horen hoor!!!! geniet lekker morgen van jullie momentje!!! en wat al eerder gezegd is hoop dat jullie een super mooie bruiloft krijgen die je nooooit meer zal vergete
Een hele fijne en gezellige dag toegewenst vandaag! Geniet van je meiden en ben benieuwd hoe zijn reactie is als de meiden met de t-shirts binnen komen.
Ik ben heel erg benieuwd! Heel veel succes en geniet van deze mooie en bijzondere dag samen met je meiden en je man!
Veel succes en plezier met het ten huwelijk vragen van je man!! Nu maar hopen dat ie meteen naar de shirts kijkt he haha.... x
Oh wat een goed nieuws! Heel veel plezier met de verjaardag vandaag, laat de taart smaken! En ook veel plezier met het aanzoek! Moet heerlijk zijn, om zo positief nieuws nu te krijgen.