Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ooooh spannend! Maar hij gaat zeker JA zeggen zo'n lieve sterke positieve vrouw en lieve mama voor zijn kindjes welke man wil dat nou niet!

Een hele fijne dag vandaag gefeliciteerd met je meisje en nog steeds ook nog heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor je man!

2. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Heel veel plezier vandaag!! Ben benieuwd hoe je aanzoek is gegaan!!

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Het belangrijkste is goed gegaan, de operatie...nu geen operaties meer hoor!

En vandaag weer een belangrijke dag: veel succes en plezier en alles, heb zo'n vermoeden dat ie wel ja gaat zeggen :D ;)

4. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochtertje.
    Een fijne dag samen, spannend!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gefeliciteerd met jullie dochter

ben benieuwd hoe de nacht is gegaan en hoe je aanzoek gaat ...spannendddd....fijne dag dag vandaag ..knufff

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw meid! Lees net het goede nieuws. Echt super! Hoop dat hy het nu zonder steun hart aan kan. Hoe ging t aanzoek?
    Veel plezier vandaag, en nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter!

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Spannende dag vandaag :D Ben heel benieuwd hoe het nu gaat en hoe hij reageerd op de shirtjes!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    wat een goed nieuws meid, en veel suc6 met je aanzoeken. en veel plezier met je verjaardag van je dochter natuurlijk.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Meis, ik lees een paar dagen niet en dan ineens zulk goed nieuws!! Veel plezier vandaag en hopen dat het zo goed blijft gaan :D

10. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik hoop dat ze, ondanks dat papa in het ziekenhuis ligt een knalverjaardag heeft. En spannend..... jouw aanzoek. Volgens mij gaat hij heel snel JA zeggen.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    :$:) Geweldig nieuws, echt bizar!

Veel geluk, hopelijk was het leuk vandaag!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier is het kippevelletje ook aanwezig! :D

Heel veel succes! ben heel benieuwd hoe het is gegaan!!!!!!!! ( en wat een mooi nr, draai hem nu op de achtergrond! )

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

Het is een superfijne dag geweest! :D Ben lekker met de meiden geweest en gaf hem als eerste het kaartje met de tekst en ik eindigde die met: "Wordt het een JA?" En hij snapte hem niet echt haha.
    Toen de jasjes uitgedaan en hij zag de tekst...en hij begon te glunderen en zei gelukkig JAAAA hahaha (zijn beademing was er dus uit!). Hij was zo blij. En heel zijn kamer was versierd voor Senna's verjaardag. Dus dat was echt geweldig.

Senna's verjaardag is ook zeer geslaagd. Ze is lekker verwend en de Bumba taart was heeeeerlijk! (En op hihi).

Wat een heerlijke dag na al die weken...wat zal ik lekker slapen vanancht! Pfoe :D

14. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Meid van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk. Wat heerlijk dat hij JAAA zei.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Aaaaaah wat fijn, gefeliciteerd meid!!! :D Moet even een krop wegslikken eerlijk gezegd. :)

SUPER dat het zo goed gaat nu, ik ga zo hard duimen dat het alleen maar de goede kant op gaat!!!

En nog van harte met de verjaardag van je kleine meissie! :)

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Senais: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en jullie aanstaande huwelijk! Super!

xxx

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat fijn voor jullie zeg!

Dubbele felicitaties van mijn kant:):):)

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wat heerlijk om te lezen meid. Ik duim voor zijn verdere herstel.

19. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Wat super meid!! Ga maar lekker slapen!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat super om te horen meid.
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en je aanstaande huwelijk.

Deel Deze Pagina