Ooooh spannend! Maar hij gaat zeker JA zeggen zo'n lieve sterke positieve vrouw en lieve mama voor zijn kindjes welke man wil dat nou niet! Een hele fijne dag vandaag gefeliciteerd met je meisje en nog steeds ook nog heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor je man!
Het belangrijkste is goed gegaan, de operatie...nu geen operaties meer hoor! En vandaag weer een belangrijke dag: veel succes en plezier en alles, heb zo'n vermoeden dat ie wel ja gaat zeggen
gefeliciteerd met jullie dochter ben benieuwd hoe de nacht is gegaan en hoe je aanzoek gaat ...spannendddd....fijne dag dag vandaag ..knufff
Wauw meid! Lees net het goede nieuws. Echt super! Hoop dat hy het nu zonder steun hart aan kan. Hoe ging t aanzoek? Veel plezier vandaag, en nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter!
wat een goed nieuws meid, en veel suc6 met je aanzoeken. en veel plezier met je verjaardag van je dochter natuurlijk.
Meis, ik lees een paar dagen niet en dan ineens zulk goed nieuws!! Veel plezier vandaag en hopen dat het zo goed blijft gaan
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik hoop dat ze, ondanks dat papa in het ziekenhuis ligt een knalverjaardag heeft. En spannend..... jouw aanzoek. Volgens mij gaat hij heel snel JA zeggen.
Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier is het kippevelletje ook aanwezig! Heel veel succes! ben heel benieuwd hoe het is gegaan!!!!!!!! ( en wat een mooi nr, draai hem nu op de achtergrond! )
Hallo lieve meiden! Het is een superfijne dag geweest! Ben lekker met de meiden geweest en gaf hem als eerste het kaartje met de tekst en ik eindigde die met: "Wordt het een JA?" En hij snapte hem niet echt haha. Toen de jasjes uitgedaan en hij zag de tekst...en hij begon te glunderen en zei gelukkig JAAAA hahaha (zijn beademing was er dus uit!). Hij was zo blij. En heel zijn kamer was versierd voor Senna's verjaardag. Dus dat was echt geweldig. Senna's verjaardag is ook zeer geslaagd. Ze is lekker verwend en de Bumba taart was heeeeerlijk! (En op hihi). Wat een heerlijke dag na al die weken...wat zal ik lekker slapen vanancht! Pfoe
Aaaaaah wat fijn, gefeliciteerd meid!!! Moet even een krop wegslikken eerlijk gezegd. SUPER dat het zo goed gaat nu, ik ga zo hard duimen dat het alleen maar de goede kant op gaat!!! En nog van harte met de verjaardag van je kleine meissie!
Wat super om te horen meid. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en je aanstaande huwelijk.