Oh, gefeliciteerd met jullie verloving!! Lijkt me dat jullie het heel leuk hebben gehad zowel in het zh als thuis het feestje. Mag ook wel na zo'n periode.
oooooo wat lees ik toch goed nieuws! van harte met jullie verloving! fijn dat t allemaal zo leuk was gisteren. liefs.
Joehoe! Wat een geweldig nieuws zeg... Fijn ook om te horen dat Senna zo'n fijne dag heeft gehad! Vanaf nu alleen maar up!
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het een mooie dag voor jullie allemaal was Kon je schoonvader uiteindelijk ook genieten??? Hoe gaat het nu?
Gefeliciteerd!!!! Met jullie dochter én verloving! Ben heel blij om te lezen dat het steeds wat beter gaat. Houd je taai!
Hoi meis, Hebben jullie een beetje kunnen genieten van jullie verloving??? Hopelijk gaat het steeds een stukje verder de goede kant op. Ms. laat je vandaag nog even weten hoe het met Michel en jou gaat. Ik kom later nog wel even om een hoekje kijken hier.... Ik wens jullie een rustige dag toe!
Gefeliciteerd met jullie verloving super!! En wat fijn dat de verjaardag van je dochter geslaagd was, idd even wat afleiding Hoe gaat het nu met hem?