Wow Senais, Wat een positief bericht! Moet heel eerlijk zeggen dat ik me soms afgevraagd heb hoe hij hier uit zou komen, maar jeetje, wat een vechter zeg!!!!!! Goed dat jullie lekker genoten hebben en dat de kinderen het zo heerlijk hebben gehad! Ik zie jullie al helemaal stralend voor me! Hoop dat de lijn zich zo doorzet! SMAK
Heerlijk dat je even weg bent geweest en wat fijn dat Michel even naar buiten mocht, hoe vond hij dat!! Lijkt me echt heel prettig als je zo lang binnen in bed hebt gelegen
Wat een goed nieuws lees ik super!!Heerlijk dat je er even tussen uit ben met je meiden! En je mannetje weer even naar buiten heerlijk!
Wat een goede berichten allemaal! Super dat het de goede kant opgaat en dat je zelf ook even voor ontspanning met de kids hebt gezorgd.
Wauw, wat een goede berichten, wat een vechter die Michel en goed dat jij voor jezelf en de meiden ff wat ontspanning hebt opgezocht! Hoe is het nu met hem en jullie? Liefs!
Wat fijn dat het weer de goede kant opgaat met hem! Hoop dat jullie even lekker tot rust konden komen van het weekend!
ik kom ook steeds weer even kijken of je alweer een update gegeven hebt! Ik hoop dat jullie aan het genieten zijn met zijn 4tjes van het mooie weer!