Wat leuk! Wij wensen je een spoedig herstel, laat je maar eens goed in de watten leggen door je vrouw en kindjes! Liefs
Wat een fijn bericht en nog vanaf thuis ook! Rustig aan en geen rare dingen meer, genieten van je meisjes
Wat leuk een berichtje van jou hier,Wat fijn dat je weer thuis bent en wat een kanjer is je aanstaande vrouw! Hoe ze zich ook hier met de meiden doorheen heeft gesleept. Ik wens jou een heel voorspoedig herstel. En ga lekker genieten van je mooie gezinnetje!
Lieve familie Seanais! Wat hartstikke fijn dat het weer goed gaat! En gefeliciteerd met jullie verloving!! Liefs Cassida
Wat leuk een bericht van jouzelf te lezen! Heel fijn te horen dat je weer lekker thuis bent bij je dames. Jullie verdienen het allemaal! Geniet ervan, en nu lekker aansterken!
Wat een goed en fijn bericht! Michel, dat je maar snel weer de oude mag zijn, met die 3 kanjers om je heen moet dat wel lukken!
Wat leuk en fijn om hier berichtje van jezelf Michel, te lezen!!! Fijn dat je weer thuis bent! Laat je maar lekker vertroetelen en veel beterschap!!!
Hier ook met tranen in mijn ogen haha maar van blijdschap! Wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent en laat je maar lekker vertroetelen door je gezinnetje Ik wens je een spoedig herstel en geniet van je aanstaande en jullie 2 meisjes
Kom ik weer even spieken, lees ik dit! wat een geweldig leuk berichtje om eens van de man himself te lezen!! Heeeeel erg fijn dat je weer lekker thuis bent bij je dames.. en wat heb je ons in spanning gehouden! Nu lekker genieten van elkaar en aansterken en we blijven hier gewoon keihard duimen dat t alleen maar beter blijft gaan! Top!
Geweldig!!!!!! Je bent thuis! Nu verder aansterken in je eigen omgeving, omringt door je lieve gezinnetje, familie en vrienden. Geniet van elkaar, geniet van het leven!
Fijn om te lezen dat je het zo waardeert. heel veel succes en sterkte de komende tijd, wat zal het fijn zijn om gewoon weer bij je meiden te zijn. liefs, Ellen, Teun, Tess en Noud.
Michel, Welkom thuis!!!!! Zoals je hebt gelezen hebben velen hier ontzettend met jullie meegeleefd. Fijn dat je zelf even komt vertellen dat je weer thuis bent! Neem je rust, geniet van je meiden, en ik blijf hopen en duimen dat het elke dat een stukje beter met je zal gaan!