Man opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama c

mama c Niet meer actief

Heel veel sterkte meid voor jullie allemaal toegewenst!!!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heel veel sterkte en beterschap!

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Oh wat erg zeg... Heel veel sterkte meid!

4. Female

Female Niet meer actief

Heel veel sterkte,!!

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    heel veel sterkte in deze moeilijke tijd want het is vreselijk als je man in het ziekenhuis ligt met zoiets ernstigs.
    Hoop dat hij er helemaal bovenop komt!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje meis... Wat verschrikkelijk wat je door moet maken! Ik hoop/ duim/ bid dat je man hier goed doorheen mag komen! Hele dikke knuffel...

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Net je update gelezen en zit hier gewoon met kippevel. Jeetje wat erg meid. We blijven hopen dat het goed zal gaan. Heb je hulp om de meiden op te vangen? Je zal vast heel veel in het zh nu zitten en dat is met opvang soms best lastig. Heel veel sterkte voor jou, je meiden en vrienden en familie.

8. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Jeetje wat verschrikkelijk zeg :(.. Veel sterkte aan jullie toegewenst! Hopelijk word ie snel weer beter!. Ik ga een kaarsje laten branden voor jullie.

9. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje lieverd, ik lees dit nu net pas. Heel veel sterkte voor jou en voor je 2 meisjes natuurlijk en ik duim en bid dat je man weer opknapt!

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat heftig zeg, ik krijg hier helemaal kippenvel van.
    Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Wat zal jij geschrokken zijn zeg, vreselijk :(

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Beste TS; ben heel benieuwd hoe je man de nacht doorgekomen is (mmmm...staat een beetje raar als ik het zo typ, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel)?

Moet veel aan jullie denken!

12. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Dit zat ik me ook al af te vragen..
    Hier wordt er ook aan jullie gedacht!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het nu gaat. Ik hoop ook dat het beter met hem gaat.

14. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Heel veel liefde, kracht en sterkte gewenst!

15. Dana

Dana Niet meer actief

we denken ook hier nog steeds aan jullie, hopelijk gaat het allemaal de goede kant op, veel sterkte voor jullie.

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heel erg veel sterkte:(

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Lieve allemaal,

We zijn inmiddels weer verhuisd, we zijn nu in het UMC Utrecht. Hij ligt nu op de IC. Het is gisteren erg verslechterd. Dat was erg moeilijk. Ze wilden hemin slaap gaan brengen zodat ie beademd kon gaan worden. Daarvoor werd mij gezegd dat ik nog maar even naar hem toe was nu hij nog wakker was. Dan kon ik nog even zeggen wat ik wilde zeggen want ze wisten niet hoe hij hieruit ging komen....pffff...dat was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen :(... Hij heeft me die ochtend gevraagd of ik ajb een foto van de meisjes wilde meenemen. Die heb ik GELUKKIG nog heel even kunnen laten zien aan hem voor hij in slaap werd gebracht. Dat doet me heel veel, hij werd heel emotioneel...

Nu is hij nog steeds in slaap en hij is op dit moment in de OK. Hij krijgt nu een steunhart in de linker hartkamer. Het gaat allemaal zo snel en ik ben het af en toe helemaal kwijt. Heb vannacht wel even thuis geslapen want mn oudste dochter is ook helemaal van slag. Maar ben 's ochtends gelijk weer hierheen gegaan (wel luxe dat we hier internet hebben!). Nu is het dus afwachten....en dit wordt weer heel spannend. Prognoses willen ze niet aan doen maar hij is nog steeds heel slecht en ik ben zo bang:( :(

Ik vind het wel heel hartverwarmend wat jullie allemaal zeggen, dat geeft mij zeker heel veel steun. Ook in mijn omgeving doen ze van alles voor me en iedereen staat voor me klaar. Vandaag heeft zelfs de opvang gezegd dat ik altijd de kinderen extra zou mogen brengen als dat nodig is. Zo lief van iedereen. Dankjewel!!!

19. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    ohw vrouw...

Ik vind het heel naar om te lezen... Wat een ongelooflijke situatie...
    Ik steek een kaarsje voor jullie aan....

20. Dana

Dana Niet meer actief

oh wat een zenuwslopende tijd is dit voor jullie! :( ik leef zo met jullie mee, sterkte en ik duim en hoop en bid voor je man!

Deel Deze Pagina