Pfff jeetje wat ben jij in een horror terecht gekomen. Denk veel aan je en hoop jullie hier samen doorheen komen. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt. Heel veel sterkte..
Wat een vreselijk heftige tijd voor jullie! Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en een dikke knuffel geven, en hoop echt dat hij er weer bovenop gaat komen. Sterkte meid.
Meid, met tranen zit ik dit te lezen, wat een ontzettend moeilijke periode voor jullie allemaal!!! Als je hier in de buurt woonde mocht je je kids gerust ook eens hier brengen.... Fijn dat iedereen zo voor jullie klaarstaat wbt de kinderen! Heel heel heel veel sterkte!!!!
Meid wat verschrikkelijk! Meer dan je hier een digitale knuffel geven en je heel veel sterkte wensen kan ik helaas niet doen maar weet dat er enorm met jullie meegeleefd word.. Liefs
Wat vreselijkik hoop zo dat hij er weer helemaal bovenop komt..dit is echt een nachtmerrie Heel erg veel sterkte!!
Met kippenvel zit ik je verhaal te lezen. Wat een ongelofelijke nachtmerrie is dit zeg. Ik hoop en bid dat je man hier goed doorheen komt. En wens jou alle sterkte toe om dit te doorstaan.
Ow meid, wat een hel waar jullie in terechtgekomen zijn. Gelukkig ligt hij in een academisch ziekenhuis waar alle know how aanwezig is. Ik blijf duimen voor jullie!
Vreselijk Ik hoopte op wat beter nieuws maar nog steeds heel erg spannend dus, heel veel sterkte meid!!
Zo wat een nare berichten. Eerst wou hij zelf niet naar de ha post en nu zulke berichten. Wat moet jij je klote en machteloos voelen! Ik vind het fijn voor je dat je zoveel steun krijgt, iets wat je nu heel hard nodig hebt. Ook vanuit hiet heel veel sterkte en beterschap gewenst.
Wat een vreselijke tijd voor jullie! Ik duim heel hard dat de operatie goed meevalt en dat ze hem snel uit slaap kunnen halen. Kan geloven dat je nu erg bang moet zijn. dikke knuffel, ook hier denken we aan jullie!
Ik zit hier ook weer met tranen in de ogen. We leven allemaal erg met je mee hoor. Zit steeds op ZP te kijken of je al wat getypt hebt. Helaas nog geen goed bericht, maar blijf hopen. Nogmaals heel veel sterkte!!
O gadverdarre, wat een ellende! Ik duim voor jullie dat hij er bovenop komt en snel weer de oude zal zijn.