Dankjewel allemaal en wat ontzettend lief...doet me echt heel goed. We wachten nog steeds...ik probeer maar even wat afleiding te zoeken door een beetje te internetten. Anders duurt het helemaal zo lang
Meid toch, ik ben sprakeloos, echt... Ik brand sewwes thuis weer een kaarsje voor jullie en doe een gebedje. Veel sterkte, dikke knuffel xox
Ook ik heb een kaarsje aangestoken,ik kreeg kippenvel en het onzettend koud toen ik je berichtjes las.Wat moet dit een ondraagelijk gevoel zijn, dat je nu weinig kunt doen,en alleen maar kunt afwachten hoe het gaat verlopen.Mijn man is even oud als jou man, en ik moet er niet aandenkenom in zo'n situatie te komen.Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen (diggi knuffel)
Ook ik heb kippenvel, hoop met heel mijn hart dat hij snel opknapt! Mijn gedachten zijn bij jou en bij je man. Heel veel sterkte! Ik heb ook een kaarsje aangestoken: Wenskaarsje voor Man van Senais
Toen ik thuis kwam van werken ben ik meteen gaan kijken of er al nieuws was, ik had op beter nieuws voor jullie gehoopt.... Heb met tranen in m'n ogen je laatste stukje gelezen. Wat een slopende situatie zeg, kan me voorstellen dat je nu even in een waas leeft, dit is toch niet te bevatten. Ik hoop dat hij goed uit de operatie komt en snel weer bij mag komen en jou en jullie kindjes weer kan zien en knuffelen.
Meid, wat gaan jullie door een hel! Iets wat idd zo onschuldig leek in het begin, loopt uit op dit. Ik kan gewoon geen woorden vinden..... Wens je heel veel sterkte nu en duim met alles wat ik heb, dat hij er goed door heen komt
meid toch. ook vanuit hier een kaarsje aangestoken! ik hoop dat je straks beter nieuws krijgt een hele dikke knuffel
Hee meid , Jeetje wat schrik ik van je verhaal . Echt ongelofelijk . Het lijkt wel een film! Ik vind het zo vreselijk voor je . heel veel sterkte ! Maandag en dinsdag ben ik vlak bij het UMC . Begin met studie verpleegkunde op hoge school daar . Mocht ik iets voor je kunnen betekenen pb me dan even . Als je je ei kwijt moet of je hebt een lift nodig of wat dan ook ! Ik ga heel hard aan jullie denken en stuur je man alle kracht van de wereld toe ! Dikke knuffel voor jullie
Jeetje Senais in wat voor hel moet jij leven nu. Zo tussen hoop en vrees. Ik heb er gewoon geen woorden voor. En als ik denk aan je meisjes en jou schieten de tranen gewoon in mijn ogen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik heel erg aan je denk en met jullie mee leef. Veel sterkte en ik hoop heel erg met heel mijn hart op het beste.