Volhouden meid!! het gaat je lukken! Ontopic: ik vind het ook heel vreemd!je wilt toch lekker over typische "vrouwen"dingen kunnen praten,zonder dat hij er met zijn gok bovenop zit!
wij hebben bijna alleen maar gezamelijke vrienden, maar de meeste dames werken parttime of helemaal niet dus is het makkelijk om overdag af te spreken. soms spreken we ook savonds af maar dan gaan we meestal ergens heen. mn man gaat wel vaak mee maar dan gaan we naar de gezamelijke vrienden (man en vrouw). liefs doris
ik ken het.... Mijn vriendin haar vriend loopt als een hondje achter haar aan. En zei mag ook echt alles van hem.sinds dat zei hem kent is het niet meer me vriendin die het geweest is. jammer... Maar ja iedereen word ouder en gaat op eigen benen staan. ik vind het leeftijd verschik ook wel heel erg hoor. net 20 geworden en haar vriend is 41.
ik kan best alleen afspreken. maar als ze jarig is ofzo dan gaat hij wel gewoon mee naar het verjaardagsfeest en als het zo uit komt gaan we ook weleens samen. bijv. om een avond uit eten te gaan ofzo of een bbq avond.
als ik bv een middag naar een vriendin ga die dan alleen is dan gaat ie echt niet mee zou ik en hij ook trouwens niet eens willen maar als we naar gezamenlijke vrienden gaan enzo dan is het wat anders maar de hele tijd als honing aan je **** overal meeheen gaan zou ik gek van worden
Mijn man gaat alleen mee als het gezamelijke vrienden zijn, en de man van die vriendin bijvoorbeeld ook aanwezig is. Verder ga ik meestal alleen of met mijn dochter naar vriendinnen.
als ik met vriendinnen afspreek hoeft me man echt niet mee te gaan hoor......de mannen van mijn vriendinnen ook niet hoor.... ze willlen het volgens mij niet eens, al dat domme meiden geklets
Als wij allebei vrij zijn, doen we in principe ook alles samen. Dus gaan we ook samen ergens op visite. Ik zie mijn vriendinnen wel eens zonder man, maar dat is als hij bijvoorbeeld is werken. Maar heb nog nooit gehoord dat iemand er problemen mee had.
Ik ben het er helemaal mee eens hoor, dat de mannen gewoon lekker hun mannendingen moeten doen en weg moeten blijven bij vriendinnenuitjes. Of je moet als stel afspreken natuurlijk. Dan vind ik het wel normaal dat de man meegaat. (Je hebt ook van die mannen die dan weigeren mee te gaan, vind ik ook heel erg. Alsof je niks voor je vrouw overhebt.) Maar wat ik me afvraag: komt het nou bij haar of bij hem vandaan dat hij altijd mee is? Want ik heb ook een vriendin die had op een gegeven moment een nieuwe vriend en die wilde hem de hele tijd meenemen. (Dan wilde ze ook dat de andere mannen kwamen hoor.) Maar dat deed ze eigenlijk zodat wij hem konden leren kennen. Zij is namelijk de enige die pas later een vriend heeft gekregen en alle andere meiden en mannen kennen elkaar al weer tien jaar. Dus ze wilde de schade inhalen zeg maar. Met als gevolg dat ik haar ruim een half jaar niet een op een heb gesproken. Ik werd er helemaal kierewiet van.
nee eigenlijk helemaal niet. mijn vriend is door zijn werk vaak weg en dan ga ik altijd alleen. als hij thuis is (dan is hij hele dagen thuis) en ik ga overdag naar een vriendin gaat hij ook niet mee. of ik moet het vragen en haar vriend/man zou ook thuis zijn. anders gaat hij zoiezo niet mee als mijn vriendinnen hier komen gaat hij ook het liefst boven zitten als we naar een verjaardag ofzo gaan gaat hij wel mee. ik moet al stiekem lachen om mensen die altijd samen de hond uitlaten. vind dat leuk om samen te doen, met vriend en kind. maar even alleen is ook wel lekker. gewoon even wandelen. (en vind het ook heerlijk als vriend het doet, dan mag ik even blijven zitten) dus laat staan dat hij overal mee naartoe gaat. om boodschappen gaat hij liever al niet mee. (is nogal een huismus)
Mijn man is doordeweeks niet thuis dus dan ga ik (logisch) alleen.. In het weekend ligt het eraan naar wie we gaan.. Mijn zus heeft een relatie met zijn beste vriend dus daar gaan we altijd samen heen of zij komen bij ons.. verder doen we gewoon ons eigen ding.. soms samen, soms apart..
Mijn vriend wil niet eens mee als ik naar vriendinnen heen ga, dat gekakel zegt hij altijd.. Lijkt me wel een lastig probleem.. Naar gezamelijk vriendinnen/vrienden gaan we wel samen heen natuurlijk.. Maar dan ben je met mannen en vrouwen onder elkaar, is toch anders!
Ja zeg ik zie het al voor me, m'n man overal mee naar toe nemen zeker. Echt niet, ik doe lekker m'n eigen ding, meestal overdag, dan werkt hij maar ook wel eens 's avonds. Of het is écht een visitie idee zeg maar mét mannen dan gaat ie graag mee. Wat moet een man erbij? Dat gekakel van vrouwen dáár snappen mannen toch nix van en wil je toch ook niet aanhoren!
Mijn vriend is door de week niet thuis (ook niet savonds). En als ik in het weekend ga is het meestal savonds, en dan mag hij op Vince letten. Daarnaast doen we uiteraard ook dingen samen hoor, maar met vriendinnen spreek ik meestal alleen af.
Hier gaat manlief alleen mee naar verjaardagen maar die zijn meestal ook gezamelijk, die stellen komen ook samen hier naar de verjaardag. Met uitgaan zijn we meestal ook wel samen maar ook dan zijn de andere bevriende stellen samen. Zo met vriendinnen spreek ik ook wel eens apart af en dat is ook echt geen probleem, andersom heeft hij ook zijn eigen dingen. Maar hier ook een vriendin die sinds ze een vriend heeft steeds minder samen doet met haar vriendinnen waaronder ik en nog een goede vriendin van ons. Eerst deden we ook echt met zijn 2en of 3en (andere goede vriendin), maar dat werd steeds minder en nu eigenlijk niet meer. Heb vaak zat gevraagd om iets met de meiden af te spreken maar nee hoor. Maak me er niet druk meer om maar jammer vind ik het wel. Nu moet het maar van haar kant komen. Zie ze nu eigenlijk alleen met sporten en verjaardagen. Uitgaan doet ze ook niet meer (ook niet met hem erbij).
de mijne gaat ook echt niet mee. lijkt me echt erg bah! Hij mag mee als we na een getrouwd stelletje gaan ofzo maar niet mee na me vriendinnen zou die zelf niet eens willen.
Aub niet...mijn vriend gaat eigenlijk nooit mee en ik vind het heerlijk! Wij hebben eigenlijk allebei aparte vrienden dus hij doet dingen met zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen. Hij kent mijn vriendinnen wel en ik zijn vrienden maar dat houden we gescheiden. Ik ga nog regelmatig stappen met die meiden en dan zijn hun mannen er ook nooit bij dus het is gewoon altijd girls night out en dat willen we graag zou houden Het is dus bij ons altijd apart en zou niet anders willen.
Wij hebben beiden onze gezamelijke vrienden daar gaan we samen heen. Maar naar mijn vriendinnen gaat hij echt niet mee. Hij zou het niet eens willen. Hij werkt liever dan dat hij dat gebep moet aanhoren (zoals hij dat zelf zegt). Hij gaat ook naar zijn eigen vrienden, heel soms dat hij vraagt of ik mee ga, maar dat is dan omdat hij dan al 7 dagen aan het werk geweest is en ook even mij bij zich wil hebben.