Wat was ze sterk, ze wou niet opgeven maar haar lichaam kon niet meer. 10 jaar en nu al niet meer op de wereld. Ze heeft vele diep geraakt, ze heeft gestreden tot haar lichaam echt niet meer kon. Lieve guusje ik ken je wel niet persoonlijk maar lieverd wat heb je mij geraakt! Rust zacht meisje, de hemel heeft er weer een prachtige ster bij die elke avond zal stralen! Voor alle nabestaanden van deze prachtige meid, ik wens jullie veel sterkte met het verwerken van jullie groot verlies! R.I.P KanjerGuusje is overleden Hyve - hyves.nl
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van haar gehoord, maar dat maakt het niet minder erg. Onbegrijpelijk waarom kinderen moeten sterven. Rust zacht Guusje!
ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen... verschrikkelijk wat zij en haar familie hebben moeten door staan, 10 jaartjes jong en zo strijd lustig tot de laatste minuut..... rust zacht lieverd, heel veel sterke en kracht voor de nabestaanden toegewenst!
Ik heb net het hele verhaal gelezen, en echt waar, de tranen rolden over mijn wangen. Wat een moedig en sterk meisje. Vreselijk. Rust zacht lieve meid.
Heb net het laatste logje van haar vader gelezen. Wat ontzettend verdrietig , tranen in me ogen. Wat is het toch oneerlijk, zo een jong meisje die nog zoveel had moeten doen en meemaken zo jong overleden Sterkte voor familie
Zojuist kwam ik deze krantenartikel net tegen op telegraaf! R.I.P. meisje.....Voor de ouders en familie ect. heel veel sterkte de komende tijd. Meisje (10) trending topic na overlijden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Heb net het laatste blog van haar vader gelezen...wat heeft hij dat mooi en met veel liefde en verdriet geschreven...kippenvel en vol tranen hier Zo oneerlijk zo niet te begrijpen waarom kinderen dit moeten overkomen. Rust zacht Guusje.
Met tranen in mijn ogen heb ik de blog gelezen. Wat verschrikkelijk, wat een groot verlies rust zacht Guusje
op de blog van haar vader ken je alles lezen nauw de laaste blog kon ik het niet droog houden zo erg voor de fam en wat een levenslust heeft dat meisje gehad ze wou door gaan maar haar lichaampje kon het niet meer aan is gewoon te verselijk rust zacht lieve mooie meid en heel veel sterke voor de fam in deze hele moeilijke tijd
oh ik open er net een topic over in de lougen sorry Ik wil hier even kwijt dat ik gewoon een potje heb zitten janken hier op me werk vreselijk dat een kind zoiets moet meemaken zeg! Ik wens haar ouders veel sterkte toe en heb al meegedaan met twitter! vreselijk!