Ik vond dit filmpje op FB Marriage Proposal & Wedding in an Enormous Dancing Mobbed - YouTube. Om zo ten huwelijk gevraagd te worden lijkt me wel wat, maar om dan ook gelijk te moeten trouwen. Ik kan me best voorstellen dat ze daar achteraf spijt van had. Haar jurk zat niet eens goed dicht van achteren. Wat vinden jullie?
Ik zou het helemaal geweldig vinden zoiets, mijn jurk zal me echt een worst wezen wezen op dat moment, als was het een jute zak geweest.
Ik ken het filmpje al. Vind het wel een fantastische stunt! Al hun vrienden en familie was er al bij en wisten ervan. Vind het geweldig om te zien! Maar of ik het zelf zou willen...
Ik moet er niet aan denken om zo ten huwelijk gevraagd te worden.. Verschrikkelijk, hou hier totaal niet van.
Pfff... Echt veel te veel! Mij had je weg kunnen dragen. Eerst overstuur, daarna in het middelpunt van de belangstelling, echt niets voor mij!
Euh. Denk dat ik m'n kerel een knal had verkocht en dat ie 't daarna lekker in z'n eentje kon uitzoeken. No way in hell dat ik zoiets "leuk" zou vinden. Verschrikkelijk!
Wat een verschrikking zoiets en wat komt het over als een niet overwogen besluit!! Kennen ze in Amerika niet iets als ondertrouw?? Je mag hopen voor haar dat het niet rechtsgeldig is.
Oooh wat verschrikkelijk, ik zou mijn man wat aan doen. Zo ontzettend over de top.. Volgens mij draait die vrouw ook bijna door, holy shit.
Wauw!! ik vind het geweldig, prachtig om mee te maken. Als dat hier zou gebeuren had ik ja! gezegt... misschien omdat ik ook al eerder getrouwd ben geweest (met mn ex natuurlijk haha) met alles erop en eraan, dus heb het meegemaakt.... En vind dit echt superleuk! wel een shock haha maar ik zou het zeker doen!
nou ik moet er ook niet aan denken wat een vreselijk opzichtige bedoeling zeg, nee geef mij maar gewoon ons rustige dagje, waar alles ging zoals we wilde en we rustig van elkaar en onze familie konden genieten, die dag zal ik altijd onthouden en niet zoals deze "actie" vaag aan me voorbij zijn gegaan, dat is niet een bewuste keuze dat overkomt je dan meer en dat zou mijn ding echt niet zijn..
Ow, dit is mijn ergste nachtmerrie! Echt helemaal niets voor mij.. Maar als je weet dat je vrouw zoiets wel leuk vind... Dan is dit natuurlijk een geweldig idee! Alleen denk ik dat er na dit 'aanzoek' geen geld meer over is voor een bruiloft zoals zij wilt! Haha