Man redt peuter in supermarkt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Doodah, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ow, wat erg dit. Niemand die hem hielp. Wat zal die jongen zich ellendig hebben gevoeld. :(

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

stoere vent, keigoed dat ie zo rustig blijft en hem zo helpt!!

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zit hier gewoon te janken door dat filmpje.. super goed van die man dat hij zo goed handelde! Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken, maar ben echt blij dat het goed afliep:)

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat is al een oud filmpje. Is hier ook eens eerder op ZP gezet. Het meisje heeft het niet overleefd helaas :(

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    nee klopt maar daar ligt het ook wat anders.
    Als jij daar iemand aanrijdt, stopt en helpt dan ben je meteen verantwoordelijk voor de verwondingen van diegene en de kosten daarvan.

Blijkt zo'n meisje voor het hele leven gehandicapt te zijn door het ongeval mag je dus je hele leven voor de onkosten van dat meisje betalen. En de meeste mensen in India/china hebben dat geld simpelweg niet en kiezen er dus voor om door te rijden.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zelfs als je het ongeluk niet hebt veroorzaakt en een doodsimpele voorbijganger bent die helpt, loop je hetzelfde risico. Dààrom helpt niemand dat arme kind..

7. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Een jaartje geleden ongeveer ging ik dochter naar de peuterspeelzaal brengen, mijn zoontje zat voor in het fietsstoeltje en mijn dochter achter.
    Ik kom bij een kruising dus rem en wil afstappen, alleen blijf ik met mijn jas achter mijn zadel hangen dus kon niet afstappen en viel dus zo met fiets en kinderen op de grond. Die kleine koppies raakte de straat, want ze hadden allebei een schram en bult op hun hoofdjes:( en mijn dochter nog haar velletje bij haar pink weg:(.
    Maar in ieder geval, ik kreeg di zware fiets met 2 kinderen niet zomaar omhoog en lag er zelf ook nog half onder.
    Er zijn zeker tien auto's voorbij gereden totdat er een fietser mij kwam helpen.
    Ik vond het zo schandalig!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Daar moet straf op staan...niet helpen!

9. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zie dit filmpje net op facebook, zonder geluid ( doet het niet bij dit filmpje ), maar ik snap die vrouw niet die binnenloopt met het kindje.
    die geeft het kindje af en loopt heel relaxed weg. Of lijk dat zo?
    Ik vond het zo vreemd.

In ieder geval ben ik blij dat die man dat kindje gered heeft.

Gr MB2005.

10. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Mentaliteit is tegenwoordig om te janken.
    Ik weet nog goed dat ik hoog hoog zwanger was van de middelste en stond in de Mac met de oudste .
    Ik stond in de wachtrij op mijn beurt te wachten, en toen viel ik flauw.
    Ik ben 5min helemaal out geweest met een dikke toeter.
    Mensen hebben me totaal genegeerd en zijn zowat over me heen gestapt omdat ze aan de beurt waren.
    Echt toen ik bijkwam voelde ik me zoooo klein, zooooo alleen.
    Nog niet eens helpen of wat vragen, niks niet.
    Dat vond ik toen zo moeilijk dat mensen zo konden zijn.
    Maar gebeurd maar al te vaak dat mensen zo reageren.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In shock denk ik..

12. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier ook tranen door dat filmpje. Pff, zal je maar overkomen en dat je niet weet wat je doen moet. Gelukkig zijn er inderdaad ook nog (hoe schaars dan ook tegenwoordig) mensen die wel helpen.
    Hier laatst ook een oud vrouwtje die in een overvolle bus onderuit ging en het enige wat 1 persoon vroeg was 'gaat het'. Geen aanstalte maken om het vrouwtje overeind te helpen of niks. De mentaliteit van de meesten tegenwoordig, gatver!

13. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat zal het zijn!
    Had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen verzinnen;)

Gr MB2005.

Deel Deze Pagina