In september 2012 zijn wij papa en mama geworden van een prachtige dochter. Graag willen wij er een broertje of zusje bij. Daarom hebben we de knoop doorgehakt, hopelijk mogen we snel vertellen dat we een 2de wondertje verwachten. Voor zwanger te raken van onze dochter hebben we 8 maanden moeten wachten. Nu, ben ik niet meer aan de pil begonnen en hoop dat dit een voorsprong geeft. Ergens vind ik het toch wel spannend, een 2de... hahah.. dat terwijl ik er graag 3 wil... Ik ben nu haast 30 kg lichter dan dat ik was na mijn zwangerschap (voor mijn zwangerschap had ik ook al veel overgewicht) hopelijk helpt dit ook. We wachten af, en zullen zien. Hoe dan ook, ik ga hier weer lekker mee kletsen! Groetjes Bjanc
Hoi, Wat leuk! Heel veel succes en ik hoop snel te horen dat het "raak" is. Kan me voorstellen dat het spannend is weer. Het is niet niks.
Hooi! Wat leuk! Wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje Tijdens mijn eerste zwangerschap veel gegoogeld omdat ik nogal veel vragen had en kwam toch telkens bij zwangerschapspagina uit voor de antwoorden Daarom nu maar eens een account aangemaakt om hier mee te kunnen kletsen. De eerste ronde voor ons tweede kindje was meteen raak! Wat waren wij verbaasd want ik ben me er erg van bewust dat we toch wel erg veel geluk hebben gehad. Helaas mocht t niet lang duren want heb met 7 weken een miskraam gehad... Erg verdrietig, maar weet nu zekerder dan loit dat ik heel graag een broertje of zusje zou willen voor ons kleine ventje. Leuk om elkaar hier op de hoogte te houden van hoe t allemaal gaat. Superspannend
Succes! Wij zijn ook aan het klussen voor een 2e kindje. Ben benieuwd hoelang het duurt. Hier bij onze zoon meteen raak maar dat is al bijna 5 jaar geleden.
Heel veel succes en echt respect voor je kilos die je kwijt bent geraakt. Wij gaan ook voor een 2e, nu ronde 2. Vorige keer was ik zwanger voordat ik een maand zonder pil zat. Nu bewust een cyclus afgewachf, toen had ik een lange cyclus en nu 2e ronde begint hij weer normaal te lijken. Dochter is van mei 2012 trouwens.