Houdt mijn lichaam me voor de gek?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leanthe, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leanthe

Leanthe Lid

Jul 30, 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik zit langzaam gek te worden thuis. Ik test negatief, wordt niet ongesteld, maar ik voel van alles.
    Allemaal weer andere kwaaltjes dan de andere keren toen ik ongesteld werd.
    Ik ben nu denk ik 2 dagen na NOD. Kan ik toch zwanger zijn ondanks de negatieve testen. Een ovulatietest geeft wel een heel licht streepje.
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Heb je een regelmatige of onregelmatige cyclus?
    Heb je getest met ochtendurine?

Wat je verteld komt mij ook heel bekend voor. Soms zijn mijn cyclussen 29 dagen en soms wel 37 dagen. Dat heb ik ook veel symptomen en negatieve testen om uiteindelijk weer ongesteld te worden.
    Vorige week op mijn nod testte ik negatief. Een week later een tuur streepje en gister een lichtstreepje. Ik hoop woensdag ook een mooie streep te testen!

Het kan zijn dat je nog niet heel veel van het zwangerschapshormoon aan maak. Over een paar dagen weer een test proberen.

Dat een ovulatietest een licht streepje aan geeft komt omdat de meeste vrouwen altijd wel een beetje lh in de urine heeft.

Hoop voor je binnenkort een mooie test in handen te hebben!

3. geneeke

geneeke Fanatiek lid

Nov 4, 2013
    1,534
    1,255
    113
    Female
    Hey Leanthe,

ik heb hetzelfde als jou.
    Mijn cyclus is rondom de 30 dagen zie mijn handtekening. Vorige maand was die 29 dagen dus dan zou afgelopen zaterdag mijn NOD zijn geweest, maar nog steeds geen ongesteldheid. Dus ik dacht dan kan het misschien zijn dat ik weer een cyclus van 31 dagen heb, maar dan zou ik vandaag ongesteld zijn geworden wat dus ook niet het geval is. Vanmorgen getest maar ook negatief.... ik heb wel heel veel last van wit slijm, en heel vochtig onder.. (sorry voor de info.) Heb dit op internet opgezocht en dat blijkt toch wel een symptoon te zijn.. maarja de test zegt negatief...

wat moeten we hier toch mee! Ik voel echt aan alles dat ik niet ongesteld ga worden de komende dagen, normaal voor de menstruatie is het heel droog vanonder en ik heb ook al een paar dagen last van steekjes... ik word gek hier! haha...

Share This Page