inboedel verzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door marleentje231, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Volgende maand stappen wij over na een ander verzekering, nou is mijn vraag krijg je dan nog wat geld terug of helemaal niks.
    Vroeg me dat namelijk af.
    Weet iemand dat?

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    In principe krijg je de teveel betaalde premie van de vorige verzekeraar gewoon terug. Sommige verzekeraars houden wel administratiekosten in als de verzekering tussentijds beƫindigd wordt.

3. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Wij hadden een contract getekend bij rvs voor 3 jaar en dat stopt 1 juni.
    Wij vinden rvs best duur dus nu we hebben we eigenlijk alles naar een ander verzekering gedaan.
    Nou ik zal bst nog een brief krijgen.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waarom zou je geld terug moeten krijgen?

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als je teveel premie hebt betaald krijg je dat gewoon terug, maar zoals jij het schrijft lijkt me dat niet het geval. Of krijg je bij RVS een bepaald bedrag van de premie terug als je het hele jaar niks geclaimd hebt? Ook dat betalen ze dan gewoon uit.

6. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Wij hebben in die 3 jaar nog nooit iets geclaimd, dus ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.
    En als ik niks terug krijgt dan is het ook goed.

7. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Wij kregen niks terug.. en hoefde van mij ook niet, door het overstappen besparen wij al 25,- per maand voor de auto en de inboedel ;) dus die paar centen kunnen me dan wel gestolen worden, die hebben wij binnen een half jaar terug:p

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, je krijgt niets terug als je nooit wat geclaimd hebt. Je bent namelijk wel gewoon verzekerd geweest voor als er iets zou gebeuren.

Deel Deze Pagina