http://frontpage.fok.nl/nieuws/86147 nou als ik had geweten dat ik maar 50 dollar kreeg als beloning had ik het zelf gehouden
vind het wel een schrale beloning al zeg ik het zelf. ze had hem minimaal 10% kunnen geven want ja als hij niet zo eerlijk was geweest had ze niks gehad toch. hoe rijker je bent hoe gieriger zeg ik altijd.
ik heb een keer de hele dag met een hond (retriever) rondgelopen om de eigenaren te vinden... he-le-maal uitgeput was ik. ze zei: 'momentje..' ik dacht: hier komt mijn beloning voor mijn goede daad kreeg ik een vieze bruine oude banaan maar petje af dat dat geld eerlijk is teruggebracht. en eigenlijk moet je dat ook niet doen voor een beloning, maar gewoon omdat het niet van jou is, toch
Ik heb ook eens een portomonee gevonden en er zat best veel geld in.. Ik het terug brengen, kreeg ik een pepermuntje.. Ach ja.. het was ook niet van mij, maar had toch wel 3 km gefietst om het terug te brengen.. én moest natuurlijk ook weer terug..
Nou sorry, maar als ik een portomonee vind met geld, dan haal ik echt eerst het geld eruit, de rest stuur ik wel op ( pasjes, foto's enz) Zouden ze bij mij ook doen! Als ik zoveel geld had gevonden, had ik het echt wel gehouden! Kan het zelf harstikke goed gebruiken haha!
Ik juist niet Denise omdat ik juist hoop dat ze dat bij mij ook zouden doen! Je kunt het dus ook omdraaien
Dat zou je kunnen doen ja, maar als ik echt zoooooooooveel geld zou vinden, zou ik er mn mond niet eens over open doen! Als het tussen de 0 en 20 euro is, kun je van mij alles terug krijgen.. maar als het erboven zit hou ik het mooi zelf! Sorry
ik had het ook niet zomaar terug gedaan als ik wist wat voor belabberde beloning ik zou krijgen, denk ik hoor... of staat er een straf op als je het geld int?
Ik heb een keer een trouwring gevonden. Die vrouw die hem op kwam halen, zei niet eens bedankt oid. Nou moe Wel netjes van dat bedrag zeg!
ik niet. en zoals ik lees Kalush ook niet. ik ben een keer mijn potomonnee kwijt geraakt, en toen de politie opbelde, zat al mijn geld er nog in.