Obama!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Kirby, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Gisteren bij de eedaflegging kreeg ik de tranen in mijn ogen... ik hoop dat hij de kans krijgt om een verschil uit te maken, en hopelijk de wereld ietsje te veranderen.

Hij is van een heel ander kaliber dan Bush, ook meer een gewone man, kun je hier ook zien:

http://www.zita.be/fun/video/264480_pre ... ntent=club

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik kreeg nou niet echt tranen in mijn ogen ervan.. maar ik hoop ook dat hij weer de boel op orde kan krijgen!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik vind het helemaal super!
    Hij heeft al gelijk zaken bevroren op guantanamo bay....

Hopelijk voert hij al zijn overige beloftes ook uit! Sinds hij er is voelt het als een soort uniciteit onder de bevolking daar! En niet alleen daar...;)

4. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou hier geen tranen in mijn ogen, maar tranen met tuiten.

Tja, hormonen of zo :p

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik vond het erg mooi om te zien!
    Mooie toespraak en wat een volk zeg! niet te geloven zoveel mensen!

Ik hoop dat het nu eindelijk een beetje ene "normaal" land wordt!

6. Saaya

Saaya Niet meer actief

mooie speech! :D

grappig trouwens, ik hoorde dat china een aardig deel heeft geknipt omdat ie zei dat ie tegen communisme is en tegen het mensen de mond snoeren is(in de zin van vrijheid van meningsuiting) :) Hebben ze toch wat zelfkennis daar in die regering(alleen jammer dat de burgers er de dupe van zijn) :rolleyes:

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    =D> Obama =D>

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook pro obama, ik hoop dat ie zijn beloftes niet vergeet....

9. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Mijn zusje kwam vanmorgen heel vrolijk bij me langs. "De wereld is sinds gisteren weer een beetje leuker," zei ze, "Want Obama geeft de mensen hoop. Zowel in Amerika als in de rest van de wereld."

Ik denk dat ze gelijk heeft. :D

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik geef je zusje ook gelijk Belle :)

11. Writer

Writer Niet meer actief

ik kan niet huilen maar wel verliefd naar deze man kijken :D zoooo leuke ,gezellig mooie,slimme man lijkt me ;)

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind Obama ook geweldig! Ik heb de hoop dat hij een boel positieve veranderingen teweeg gaat brengen.

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik hoop dat hij dingen waar kan gaan maken!
    Gisteren de hele middag CNN aangehad en een groot deel gevolgd :D :D Vond t leuk om te zien en is denk ik een belangrijke dag in de geschiedenis geweest.

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nu nog zijn woorden omzetten in daden, dat lukt ook niet in een weekje...

Schitterend, hoe ie Bush bedankte maar tegelijkertijd zo ongelofelijk de grond in boorde :D

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
  16. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nja...zoals bij alle politici...eerst zien, dan geloven. ZEKER bij een amerikaanse.

17. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Natuurlijk zal hij de zaak niet binnen een jaar op orde hebben. Maar hij geeft de mensen inderdaad hoop en hoop is een eerste vereiste voor een betere toekomst.

Deze is al wat ouder, maar heel mooi hoe ze een speech van hem op muziek hebben gezet:
    http://www.youtube.com/watch?v=jjXyqcx-mYY

18. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Tja, veel slechter dan Bush kan niet maar ik had toch liever Hillary gehad. Obama is nog rechtser dan de VVD en Hillary leek me gewoon een meer ervaren type. En natuurlijk eerste vrouwelijke presidente, maar daar zijn ze blijkbaar nog steeds niet klaar voor (net zoals hier).

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik vind em dus echt SUPER!
    Wat een man... zucht...

En dan dat een 17-jarige jongen zijn speeches schrijft samen met hem... Das toch super!

Ik denk dat Obama best veel kan waarmaken. Hij weet wat hij wil en hij weet wat nodig is! Dat is heel belangrijk!
    Hij heeft uitstraling en heeft de kracht om mensen voor zich te winnen... Als hij spreekt is iedereen stil... Hij overtuigd!

En natuuuuurlijk heeft hij tijd nodig... De wereld is ook niet in 1 dag gemaakt he... ;)

En zo ongeveer iedereen is voor Obama... en dan krijg je die Mark Rutten weer die is weer tegen hem... Gosh alsjeblieft zeg kunnen ze die man niet gewoon ander werk laten doen? Iets waar ie zich niet hoeft te bemoeien met zaken die belangrijk zijn?!?

En dan bij Editie.nl dat Alexander Pechtold de Nederlandse Obama is... WOEEEEEHHHH WAT EEN GILLER HAHAHAHAHAHAHA!
    Mocht ie willen!

Neee Obama is voor mij de top! En die gaat het doen...
    Wat een mensenmassa... wat een hoop... wat een glorie! Het mooiste vind ik nog dat iedereen gelijk is voor Obama... Of je nu wit of zwart bent... moslim, christen of wat dan ook... Je hoort erbij en je hebt recht op kansen om mee te werken!
    Prachtig...

En wat zeggen we dan:

YES WE CAN! ;)

20. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lijkt me een schappelijke vent :D