Auto stoel na maxi cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jasia, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Hi meiden,

Welke auto stoel hebben jullie?

Ik ben op zoek naar een goede, maar niet al te dure.
    Welke zouden jullie aanraden?

Waar moet ik allemaal op letten bij de aanschaf?

alvast super bedankt.

Gr. Jasia

2. Mysterie88

28 okt 2013
    24
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi!

Wij zelf hebben de Maxi-Cosi MiloFix, alles behalve goedkoop (€ 339,-) maar wel goedgekeurd voor de nieuwe standaard die op de markt komt waarbij kindjes tot minimaal 15 maanden achterwaards vervoerd moeten worden.

Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar misschien is het een optie een Maxi Cosi autostoel aan te schaffen in de wat lagere prijsklasse en er een 2wayfix onder te zetten?

Waar je vooral op moet letten is ook of het in de auto past, wij hadden bij de Peugeot al snel door dat met de nieuwe autostoel er vrij weinig schuifruimte naar achteren is, goddank komt geen van ons beide boven de 1.83m uit, anders hadden we toch wel even een probleem. Lange mensen kunnen absoluut niet in de auto rijden zolang deze stoel nog achterwaards gericht is.:D

3. Een achterwaartse stoel is het allerveiligst, en mijn budget was ook niet mega, dus heb ik de Joie Stages uit Engeland besteld.. Aangezien je deze stoel van de geboorte tot 7 jaar kan gebruiken hoef je ook geen andere vervolgstoel meer te kopen. Je kan 'm zowel voorwaarts als achterwaarts gebruiken. Ben er heel tevreden over :)

4. Mysterie88

28 okt 2013
    24
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daar heb ik inderdaad ook wel goede verhalen over gehoord. Hebben zelf 2,5 jaar in Engeland gewoond, zijn net terug verhuisd vorige week.:D

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Per februari is er een streng advies om kindjes tot 15 mnd achterwaards te vervoeren. Wellicht wordt dat ook verplicht. Wij hebben nu ook een voorwaardse stoel gekregen maar nu nog ff niet gebruiken dus ;)

Deel Deze Pagina