De eerste stap is de moeilijkste. Daarmee erken je dat er iets niet goed gaat, dat je hulp nodig hebt. Heel dapper en wijs wat je hebt gedaan!
Ja het was best moeilijk om te bellen maar die vrouw heeft me ook veel moed ingesproken. Zo heb ik voorzichtig aan een gesprek met mijn man begonnen. Hij zei eerst nog laten we het nog een keer proberen en als het dan weer een keer fout gaat gaan we bellen. Maar ik heb me poot stijf gehouden en gezegd dat die ene keer er zeker weer komt en dat dat al jaren zo gaat. tja... daar moest hij me wel gelijk in geven! Pff er valt nu al zo'n last van me af! Nogmaals bedankt!
Geweldig dat je man dat toegeeft! Dat scheelt zoveel, dat hij beseft dat hij een probleem heeft. Succes! Hou je ons op de hoogte?
Nou, super goed gedaan! En wat heeft je man goed gereageerd! Je mag oprecht trots zijn op jezelf én je man! Heel veel succes voor jullie met het komende traject!
Ik vind het super knap dat je gebeld hebt! En ook super van je man dat hij zijn probleem inziet en ermee aan de slag wil! Wat zal het dan stukken gezelliger en fijner worden bij jullie thuis!!
Ts: ik vind je een superwoman. Knap dat je dit hebt gedaan! Heel veel succes met de komende stappen die jullie moeten nemen.
Wat goed dat het zo goed ging en wat super dat je echt de stap ebt gezet hoe moeilijk het ook was! Heel veel sterkte en succes!!