Hallo! Ik heb twee meiden van 8,5 maand. Ze beginnen nu beide flink te tijgeren en bijna te kruipen. Super leuk! Maar ik zit de hele dag achter ze aan om ze overal vandaan te houden. Wij gebruiken de box niet zo veel omdat het een eenling box is. We hebben nu een grote mat op de grond liggen. Maar inmiddels tijgeren ze de hele kamer rond. Zijn er mama's die bekend zijn met een binnenhek? Ik heb het weleens voorbij zien komen en het lijkt mij wel handig om van een groot deel van de kamer een soort van boxhekwerk te maken. Ik heb al een beetje gesnuffeld op internet, maar kan niet echt heel veel vinden, vindt ze allemaal een beetje klein. Dus kan iemand mij tippen?
Weet niet of je meiden op een kdv zitten, maar misschien kun je bij hun groothandel via het kdv bestellen? Heutink en rolf hebben namelijk grondboxen, maar daar kan je volgens mij niet als particulier terecht. Misschien kan je ze er wel voor bellen!
Cats Wesco heeft ze ook en daar kan iedereen bestellen. Zijn wel handig, oppaskindje heel lang geleden had er ook een, was wel makkelijk.
Tuurlijk is onze leefruimte babyproof. Maar dan nog kunnen ze altijd wel iets vinden waar ik ze niet bij wil hebben. En zowiezo als ik de een naar boven breng om in bed te leggen, dan is het handig dat ik de ander niet continu hoef te verplaatsen.
Ik heb een hek om de keuken af te schermen: bol.com | BabyDan - Configuregate Veiligheidshekje - Wit | Baby Bedoel je zo iets? Als je zoekt op configuregate kom je diverse varianten tegen.
Nee ik bedoel eigenlijk zoiets Heb al op marktplaats gekeken en heb wel iets gevonden. Ik vind cats-wesco heel duur. Wel erg leuke spullen.