KRO De Wandeling: De wandeling - Uitzending Gemist Wat een heftig verhaal. Erg knap hoe ze ermee omgaat.
wow idd super knap!! zwaar respect het is een heel gevecht geweest en er dan nog zoiets positiefs mee doen vind ik echt moedig! Ik vond het een mooi stukje!
Ik heb de uitzending net ook gekeken. Soms wat confronterend omdat ik me in bepaalde gevoelens kan vinden.... Al heb en houd ik geloof dat het bij ons wel goed komt. Ik vond de man ook heel lief voor de vrouw. Mooi om te zien hoe ze elkaar erin steunen.
Heb het net ook gekeken. Heftig maar ontzetten knap. Ik kan me er erg in vinden , omdat ik ook weet dat ik geen kinder kan krijgen. En voor mijn gevoel put ik uit haar verhaal weer kracht door te gaan. De dingen je wel hebt en wel vast kan houden ga daar voor. Slik . Komt dit programma er iedere vrijdag op ?
Intens maar super mooi! Ik hoop dat het voor ons nog is weggelegd...maar anders zijn wij ook gelukkig met z'n tweetjes..
Echt heftig zeg. daar zit ik dan zelf met een buik van 37wkn zwangerschap. erg confronterend. en grote tegenstelling. Wat is het een wonder als je het wel mag meemaken.
Ik kan me haar schuldgevoel t.o.v haar man heel goed begrijpen. En ook dat ze er niet over wilde praten met hem. Verschrikkelijk die miskramen Heb er geen woorden voor.
Snapte ik ook heel goed. Maar dubbel zo knap van hun beide dat ze nog bij elkaar blijven wat er ook gebeurt . Menig paar gaat uit elkaar en krijgen er ruzie om. Nu moet ik zeggen dat wat er ook gebeurt ik ook bij mijn mannetje blijf.
Ik praat ook niet tegen mijn vriend over de problemen die ik heb met mijn ziekte en kinderwens. vind dat hij al genoeg op zijn bord krijgt. Ik vind het ook echt knap dat ze bij elkaar blijven! Zelf zou ik net zoals jou ook niet bij mijn lief weggaan. Maar ja bij ons ligt de oorzaak van het niet zwanger worden bij mij
Adriana@ Soms moet je wel praten he anders krop je het op en barst er eens een keer de bom. Hier is de oorzaak aan wie het licht niet bekend, de oorzaak is er namelijk niet. knuf
Ik ga met een psych praten binnenkort Ik voel me beter als ik het tegen een vreemde vertel,dan heb ik minder last van schuldgevoelens. Sterkte nog met de verwerking van het einde van jullie wondertje. Ik heb je verhaal gelezen
Dankje meis en lief dat je mijn verhaal leest/ gelezen hebt. psych praten kan idd helpen , ik hemb met een maatschappelijk werker gepraat en heeft mij geholpen, zij vond mij al sterk maar ik heb gemerkt dat ik er sterker door werd. Heb haar naar dat we weten dat we kinderloos blijven nog niet weer nodig gehad. Manlief en ik reden het prima zo.Zijn dichter bij elkaar gekomen.
vind het altijd zo erg dat een grootste wens niet uit mag komen bij iemand anders dat doet altijd verdriet snap ook dat mensen dan in n roes terecht kunnen komen vind het knap dat vele moed en rust vinden knuffels en zware respect voor ieder