Man schopt pup dood

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Mirella28, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Wat ik me serieus afvraag..Hoe kan het dat iemand zó agressief is? Ik bedoel als ik spanningen heb ben ik ook vreselijk boos soms en sla mijn vuist kapot aan de muur,maar een levend wezen..? Nee,daar kan ik echt niet bij!

Wilma,ik vind het goed dat je je kinderen niet alleen met de hond laat wandelen! Ik zag laatst een groepje kinderen met een hondje,dat beest werd de glijbaan opgeduwd en jankte en een meisje trok aan de lijn. Nóg heb ik spijt dat ik mijn mond niet opengetrokken heb :cry: Ik wil niet zeggen dat jouw kinderen zoiets doen hoor maar een kind blijft een kind! Ik wilde vroeger ook de kat laten kopeltjeduikelen of aankleden ;)

2. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nee idd je denkt dat je kinderen zoiets niet doen. Maar je moet tegelijker tijd wel in de gaten houden dat het kinderen zijn. Die kunnen die verantwoordelijkheid nog niet aan. Dan zal jou hond misschien niets doen. Maar als een andere hond lelijk doet weet je ook niet wat er kan gebeuren bvb. Ik weet iig zeker dat mijn bouvier niet aan de kant gaat als n andere denkt te moeten vervelen. Ze zal niet meteen reageren en terug blaffen of grommen en negeert dat soort herrie makers liever (levert bij dierenarts soms erg grappige taferelen op) maar op den duur kan de andere hond te ver gaan. ZEKER als de hond t idee heeft dat baasje of vrouwtje verdedigt moet worden. En dan gebeuren er ongelukken! Je kan er dan niet van uit gaan dat zon kind weet wat te doen. Misschien springt hij er tussen om de eigen hond te redden/helpen...

Hier loopt geregeld een jochie van n jaar of 10 met een hond zo groot als een bouvier rond. Het lijkt op een argentino maar daar is hij te smal voor en volgens mij ietsie te klein. Maar veel en VEELSTE groot voor die jongen om vast te houden als de hond weg wil...voor welke reden dan ook dan gaatie...met of zonder jochie er achteraan bungelent.
    Echt onverantwoord...zou bijna zeggen zeker bij dat soort honden maar ook zulke kunnen goed opgevoed zijn natuurlijk.

@SandraK: Dankjewel. Mn vader is er verdorie nog niet mee naar de DA geweest! Kan die vent soms wel wat. Zitten we hier heel de dag in spanning...en hij belt maar niet. Bellen we zelf...Ja t is nog steeds t zelfde...ja DUH ga dan verdorie naar de dierenarts!
    Grrr
    Vind t zo klote voor mn moeder. Maar ff naar huis gaat helaas echt niet nu..niet omdat ik elk moment kan beginnen maar t is ook 2 uur rijden naar huis. Arm beestje :(
    En bedankt voor het sterkte wensen met mn bevalling :)

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Agossie Wilma,..weet je al wat meer over de hond?

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik zou ook mijn huisdier in bescherming nemen tegenover kind, die wordt er vast ook niet blij van als ie aan z'n staart getrokken wordt of een paar petsen krijgt (ookal is kind zich van niks bewust). Maar wel megabelangrijk als je het mij vraagt dat kids om leren gaan met ander leven, dieren. Niet alleen om zogenaamde verantwoordelijkheid te ontwikkelen maar ook om te leren dat ze alles wat leeft moeten laten leven. anyways, that's just me.

De straffen in de VS zijn trouwens veel hoger voor dierenmishandeling. Volgens mij zijn er ook veel betere opsporingstechnieken voor eventuele daders. Ik kijk vaak dat Animal Cops op animal Planet. Men, wat je daar soms allemaal ziet...

Sterkte met het beesie Wilma. Een huisdier verliezen is als een vriend verliezen vind ik zelf. :(

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    getverdemme wat ziekelijk :(

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou Nathan gaat echt niet onze a.s. hond uitlaten.
    We krijgen een Amerikaanse Stafford en alleen ik of mijn man gaan hem uitlaten.

Belachelijk volk dat hun kinderen de hond uit mogen laten.
    Hier loopt ook zo'n familie rond. Ik heb er wat van gezegd. Onverantwoordelijk vind ik het, ik loop daar met mijn kind.

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn vader is er vanmiddag mee naar de dierenarts geweest. Die die we eigenlijk altijd gehad hebben maar waar mn moeder voor standaard dingen niet kwam omdat er eentje dichterbij zit (ouders hebben geen van beiden n rijbewijs en wonen in n dorpje...deze dierenarts zit in de stad).
    Nou kom je dus t verschil tegen tussen n goede en n slechte dierenarts...
    Hij bleek bronchitus te hebben en dus erg weinig lucht te hebben (dit MOETEN ze de vorige keren opgemerkt hebben tijdens controles en voor kwaaltjes tussendoor) En zn hartje was op.
    Hij is dus vanmiddag vredig ingeslapen :(
    Enige wat mij HEEL erg steekt is dat hij als laatste diegene zag die het hem altijd moeilijk gemaakt heeft ipv diegene die ontzettend van hem hield....want die zit bij mij :(

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
  9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ach meis,...wat verschrikkelijk! En wat zielig voor je moeder nu ze er niet bij kan zijn...
    Begrijp ik uit je verhaal dat je vader niet zoveel om de hond gaf?
    of bedoelde je de dierenarts?

10. ppver

ppver Fanatiek lid

Jul 26, 2008
    1,789
    0
    0
    Die man is gestoord. Zo iets doe je niet met een puppy.

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn vader is niet zo heel goed met dieren of inleven. Hij zal ze niks verkeerds doen hoor. Maar echt hartelijk is hij ook echt niet.
    En vind het gewoon erg vervelend dat t nou net in deze weken ineens afgelopen was met t hondje.
    Heb nooit wat met t beestje gehad. Ben gek op honden hoor maar dit beestje lag me totaal niet. Maar ik was dus degene die meteen vol schoot toen ik hoorde hoe mis t was met hem..meer voor mn moeder dan voor t beestje zelf. Mn moeder is NOG gekker op honden en ze zei 2 jaar geleden toen t ineens ff slecht met Jacky ging van ik neem er geen meer (mede door dat mn vader zo is zoals hij is) En dat is ze vol blijven houden. En nou is het dan zover....ze heeft geen afscheid kunnen nemen... En dit is dus weer iets wat ze inlevert voor mn vader...pfff. Enzoveel heeft ze al niet (ben enigst dochter en woon zo ver weg...kleinkinderen dus ook...vriendinnnen heeft ze door prive dingen niet...etc).
    Naja zit n hele geschiedenis achter en t doet er allemaal niet zo toe. Het is gewoon n ERG vervelende timing. Maarja dat kiest t beestje natuurlijk ook niet uit.
    :(

Share This Page