Man slaat 15-jarig Pietje tijdens intocht in Almelo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Appletree, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Uiteindelijk kunnen we er toch wel vanuit gaan dat dit over en weer gebeurd, en dat waar twee vechten twee schuld hebben.

2. Psychisch verwarde mensen kunnen onrust van anderen oppikken en hierop reageren met meer onrust. Heb dat meerdere keren meegemaakt in mijn werk. Die mensen voelen zich extra opgefokt door de agressie die ze op televisie zien en kunnen dat dan geen plekje geven.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Och die arme meid.

Na al dat geruzie over dit fantastische kinderfeest, wilde ik graag dit filmpje even delen.
    Er zijn zoveel leuke, aardige, goede en lieve mensen op de wereld! Laten we dat vooral niet vergeten.
    RTV Noordoost-Friesland

4. mumija

mumija Niet meer actief

Tja...verward is een breed begrip...iemand die bij z´n volle verstand is slaat überhaupt geen jong meisje.
    Ik neem aan dat al die idioten die daar in Gouda stonden "verward" waren dan?

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    #45 Emo, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
    Wat lees ik, waar 2 vechten hebben allebei schuld?. Oplossing : Als de anti pieten, en de pro pieten demonstranten nu allemaal ophouden met hun gez#ik, dan was er rust. Maar nee dit blijft een eeuwige nietes en welletjes discussie.

....

6. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Erg genoeg dat dit gelekt is naar de media. De organisatoren hebben het buiten de pers willen houden om de discussie niet hoger te laten lopen. En hebben bewust op social media gezegd dat het rustig was verlopen.
    Een bekende van mij heeft het georganiseerd. Wat er is gebeurd? Maakt het uit, het is een voorval dat uit intolerantie is ontstaan, dat aangewakkerd wordt door de media. Waarin iedereen zijn gelijk wil hebben en gedragen als een stelletje verwende kinderen. Het is een discussie die niet gewonnen kan worden. Ipv met meningen te gaan gooien onder het motto, ik denk er zo over punt uit, zou je meer bereiken met het openstaan voor elkaar zodat er een fatsoenlijker gesprek kan worden gevoerd. De beide partijen zulen uiteindelijk concessies moeten doen. Zodat dit nooit meer voorkomt!

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wat een gedoe zeg. Terwijl enkele jaren geleden er helemaal niets aan de hand was.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Dames,

Omdat we in het verleden problemen hebben gehad met 'Zwarte Pieten-topics' hebben we besloten deze niet meer toe te staan.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina