Zit een van jullie nu te kijken toevallig? Ze is nu bij Peter Jan Rens. Zn vriendin was net aan het vertellen over haar bevalling, toen ze 14 was. Daar klopte toch niks van? Of hoorde ik het nou verkeerd? Ze wist schijnbaar niet dat ze zwanger was. Ineens 'moest er iets uit'. Toen de baby eruit was, liep ze naar de badkamer. Toen kwam er nog 'iets' uit (de placenta). Die viel in de douche want ze was aan het douchen. Euh...say what? Ze loopt naar de badkamer, want ze was aan het douchen? Ik vond hun hele situatie al zo ongeloofwaardig maar nu helemaal!
En sowieso, een kindje krijgen en dan 'gewoon even' naar de badkamer lopen. Terwijl het kindje nog aan je vast zit met de navelstreng, die ze overigens door knipte met een nagelschaartje en er toen een haarklem opzette ..yeah right
Ja haha dat nagelschaartje.... Mijn man zei meteen 'nou ze hadden mij beter een heggenschaar kunnen geven' 😂 Ik vond het ook een zeer ongeloofwaardig verhaal..
Ach ja. Mij valt het op dat ik ze best leuk vind. Door al die verhalen in de media dacht ik dat ze helemaal gestoord waren. Voor mij weer even een wake up call dat ik die verhalen met een flinke korrel zout moet nemen.
Het zijn in elk geval gewone mensen, die gewoon werken voor hun geld en zelfs op de markt staan. Dat vind ik wel top, je hebt ook van die ex-bnn'ers die zich overal te goed voor voelen. Dus ja, ik vind ze ook best leuk, maar toch...erg ongeloofwaardig.
Mij viel het ookal op zeker dat stuk dar ze eerst op bed lag en dat ze de placenta onder de douche kreeg omdat ze aan het douchen was...
Ik geloofde er ook meteen niks van. Een placenta of navelstreng doorknippen met een nagelschaartje, de manier waarop het verteld werd met een big smile. Erg ongeloofwaardig! Ik snap sowieso niet waarom deze lui in zo'n programma moeten, het is hen alleen om de aandacht te doen...
Ze vertelde toch dat het kind in haar bed geboren werd? Toen ze merkte dat hij 'ergens aan vastzat' liep ze naar de douche. Daar werd de placenta 'geboren' en heeft ze de navelstreng doorgeknipt met een nagelschaartje.. Niet dat dit het per se geloofwaardiger maakt maar zo hem ik 'm begrepen.
Ja, en dat weet en doe je ook echt, vooral als je totaal niet weet dat je zwanger was en nog maar 14 bent...... Ik zou in die situatie, zeker toen ik nog 14 was moord en brand hebben gegild, niet wetende wat ik moest doen, denk ik
ik zei precies hetzelfde tegen ml. Geloof r geen bal van. Toen met die haarklem werd t helemaal gek. En vervolgens vrolijk douchen (met kind/zonder kind?) en daar placenta nog verliezen. Ik weet niet maar je belt toch 112 of schreeuwt om de buren of u name it.
Maar even iets anders.... Wat is er met meneer Kaktus gebeurd?! Die woont in een shabby stacaravannetje?! Wat is er met al zijn Haribo centen gebeurd? Om van de rest van de verdiensten nog niet eens te spreken: Televisieprogramma's Veronica: Meneer Kaktus (1984-1986, onderdeel van het tv-programma Tineke) Schooltv: Als je tekent zie je meer (1985) VARA: De Grote Meneer Kaktus Show (1987-1993) Labyrinth (1987-1991) Doet-ie 't of doet-ie 't niet (1988-1993) Help de Russen de winter door (1990, medepresentator) Geef Nooit Op (1991-1993) 5 tegen 5 (1992-1993) RTL 4: Doet-ie 't of doet-ie 't niet (1993-1997) 5 tegen 5 (1993-1998) Geef Nooit Op (1991-1999) Kans voor een kind met het U-team (1994, medepresentator) U Bent Aan De Beurt (1994-1996) Peter-Jan Rens Late Night (1997-1998) Woordwinner (1998) De Jongens Tegen De Meisjes (1999) Telekids: De Grote Meneer Kaktus Show (1999-2000) TV Mail (2000) Fris & Chips (2000) Fox Kids Fox Kids Flits (2001, medepresentator) Het Feest van Sinterklaas (2001, eenmalig) SBS 6: De Goed Geld Show (2002) Lang leve de zorg (2002) Deelt ie 't of deelt ie 't niet? (2002) Sterren springen (2014, deelnemer) MAX: TV Comeback (2006) en dan woon je ergens op een vakantiepark in een houten stacaravan? Heb je die badkamer gezien? Jeetje wat een krot zeg. Daar schrok ik wel van. Ik vond haar vreselijk onflatteus... jeetje komt je op tv zeg. Kon je dan niet even zorgen voor een wat nettere broek?
Ik dacht dat ik haar hoorde zeggen, dat de placenta in de badkamer eruit kwam 'want ik stond te douchen'. Terwijl ze 15 seconden daarvoor zei dat ze op de slaapkamer was. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen hoor, het was al zo'n bizar verhaal
Zoals ik het begreep is de baby in de slaapkamer geboren, daarna is ze naar de douche gelopen en daar is de placenta eruit gekomen....
Heb hem ooit een keer ontmoet in de kaktus show. Zusje had berichtje gestuurd naar Veronica. En hoe hij toen naar mij keek kreeg ik al de kriebels. Ik was 12. Maar mijn lichaam was op die leeftijd al aardig vrouwelijk en ik was een ( knap) meisje. Als ik die video te pakken krijgt dan zal je mij zien als meisje van 12 haha. Maar ja vond het een griezel toen al.
Vind haar ook maar een raar mens hoor? Ze kwam in mijn ogen wel erg bazig over, hij heeft helemaal niks te vertellen. En ze had inderdaad wel wat aan haar uiterlijk mogen, het ziet er niet uit in die spijkerbroek.
Twee van zijn bedrijven gingen onderuit waardoor hij zijn mega lening niet meer af kon lossen. Uiteindelijk is zijn hele holding failliet verklaard. Daarnaast heeft hij bepaald geen vrienden gemaakt de afgelopen jaren en lukt het hem maar niet om nog geld te verdienen.