Boxtel - Een man heeft dinsdagmiddag in Boxtel een 2-jarig jongetje bewusteloos geslagen met een hark. Waarom hij dat deed, is niet duidelijk. Het jongetje was met zijn broertje aan het spelen in een speeltuin aan de Monteverdistraat, terwijl zijn moeder in de buurt op familiebezoek was. Plotseling hoorde zij haar zoontje hard huilen. Toen ze naar buiten kwam, zag ze de man en probeerde ze deze aan te spreken. Hij gedroeg zich echter zo agressief dat ze snel met haar kinderen is weggelopen. Het slachtoffertje verloor enkele malen het bewustzijn en moest worden opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. De politie is op zoek naar een rossige man van ongeveer 45 tot 50 jaar oud. _________________________________
ik was terug gegaan met een velere grotere hark... aan m,n kind kome? dan weet ik echt niet waartoe ik in staat ben
idd ik had hem ook wat angedaan nooit aan mijn kinderen komen bah wat ee klojo van een vent opsluiten
Omroep Brabant: Moeder geslagen jongetje: 'Fynn is bang en heel boos' dit is een volledig artikel! Echt zo raar! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het raar vind dat een kind van 2 alleen in een speeltuin speelt!
kan niet eens uit mijn woorden komen.. Vreselijk zeg Als ze die man te pakken hebben, opsluiten die handel :x
Jeetje wat naar zeg (en das zacht uitgedrukt).. Maar wat ik idd niet begrijp is dat je je 2 jarige zoontje alleen met zijn broerTJE laat spelen in een speeltuin zonder dat je daar zicht op hebt...???....
Wat een gek. ik had echt bij iedere deur daar aangebeld hoor. Echt ik ben dan tot alles in staat arme kind heeft een trauma van heb ik me jou daar! Klojo.
Ik snap het ook niet helemaal hoe zo'n klein kind met een broertje alleen in een speeltuin kan spelen. Niettemin is het echt vreselijk wat het kindje is overkomen
Jeetje wat erg! Snap ook echt niet dat die moeder haar zoontje alleen laat spelen in een speeltuin, sommige mensen vertrouwen echt heel veel.
Verschrikkelijk...al waren die kinderen stout,dan hoef je nog niet met een hark te gaan meppen,wat een gek. En idd,2 jaar en dan zonder toezicht in een speeltuin vind ik ook vreemd.
Die vent spoort echt niet! Ik las het gister ook al, maar dacht ook meteen: wie komt er nou op het idee om een kind van 2 met een hark te slaan? Die vent is rijp voor een inrichting! (los daarvan zou ik idd een kind van 2 nooit alleen laten spelen in een speeltuin, broertje erbij of niet)
Heel sneu voor het ventje, maar de moeder is verantwoordelijk naar mijn mening. Als het verhaal klopt tenminste. Welke idioot laat een 2-jarige kind nou alleen in een speeltuin achter terwijl ze zelf bij haar schoonouders op bezoek gaat?!?!?!