Las net dit nieuwsberichtje en schrok er toch behoorlijk van hoor... SpitsNieuws : Condoomlikkende kleuter krijgt soa Lijkt me echt verschrikkelijk.
jeetje wat ziellig en dat jongentje denken dat het een lege balon was die hij op kon blazen. echt ziellig slechte hotel
oooohhhh bah!!! wat ontzettend smerig, en zielig! sowieso heb ik altijd acuut smetvrees in hotelkamers, als ik ook maar één teken zie van de eerdere 'bewoners' maar aan de andere kant, kan dit natuurlijk overal gebeuren.. Ik heb namelijk een keer een stelletje betrapt toen ik s'nachts naar huis liep, na een avondje bij vrienden in de speeltuin (!!!!) je kleintje zou er maar gaan spelen de volgende dag
Ah bah wat smerig. En echt zielig voor dat jochie. Te schandalig ook dat ze in een vieze hotelkamer waren.
Gatver........ Zo zaten wij in Center Parcs, mijn dochter kroop toen nog, en kwam ineens met een afgebroken flessenhals van heineken aangekropen.. Je schrikt je rot! Gelukkig niks gebeurd maar ze had zich daar flink aan kunnen snijden. De reactie van centerparcs was, oh we zeggen het even tegen de schoonmaakster. Pffff...
oh.... Wat zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verschrikkelijk zeg. Hij vond het in zijn bedje??? Worden de lakens daar niet verschoond dan? Wat ontzettend triest en ranzig. Bah.
iiiieeeeee, daar trekken de rillingen van over de rug.... Ik vraag me af, zouden die mensen nu een dikke schadeclaim gaan eisen? Wel op zn Amerikaans....